PR konzultant Mark Borowski rekao je za Guardian da je raskid sa Spotifyjem početak kraja za ambicioznog vojvodu od Sussexa
Tijekom pandemije 2020. princ Harry i Meghan Markle sklopili su 20 milijuna dolara vrijednog posla s platformom Spotify koji je označio početak njihove, kako su se nadali, uspješne i lukrativne industrije u zabavi. Ne, samo jedan podcast kasnije, partnerstvo je raskinuto.
Iako je bivši kraljevski par zajedno sa Spotifyijem izdao priopćenje u kojem navode da je raskida bio zajednička odluka te da su ponosni na sve što su dosad zajedno napravili, Wall Street Journal saznaje da Harry i Meghan nisu zadovoljili kriterije produktivnosti da bi im mogao biti plaćen iznos naveden u ugovoru. Navode da investitori zbog prijavljenog neto gubitka od 430 milijuna dolara pritišću upravu koja je, kako je priznao sam izvršni direktor, trošila ‘previše ambiciozno’.
Kako bi smanjila troškove, tvrtka je ovog mjeseca najavila da će otpustiti 200 zaposlenika iz svog podcast odjela i manje ulagati u ekskluzivna partnerstva poput onog s Harryjemom i Meghan.
Medijski biznis
Od 2020. Spotify je producirao podcast s parom, Archetypes, u kojem Meghan ugošćuje slavne prijatelje i uzore kao što su Serena Williams, Mariah Carey i Trevor Noah. Uprava platforme očekuje da će proizvesti više sličnih sadržaja, a par, prema upućenima, želi da on bude dostupan i na drugim platformama, a ne samo isključivo na Spotifyju.
Otkako su se povukli iz kraljevskog života, Harry i Meghan su se fokusirali na medijsku industriju te lansirali niz lukrativnih projekata poput spomenutog podcasta, Harryjevih memoara ‘Rezerva’ te sklapanja partnerstva s Netflixom koji je dobio ekskluzivni dokumentarac o životu mladog para van kraljevske obitelji.
Memoari ‘Rezerva’ za koje je Harry dobio predujam od 16 milijuna funti, u prvom su tjednu prodani u 750 tisuća primjeraka čime je srušio rekord u Ujedinjenom Kraljevstvu, a budući da je na ostalim tržištima u samo jednom danu prodano 1,4 milijuna primjeraka, proglašenu su najbrže prodavanom publicistikom svih vremena. Dokumentarni serijal bio je veliki hit na Netflixu, a prvu je epizodu u 24 sata od objave pogledalo čak 2,5 milijuna gledatelja u Ujedinjenom Kraljevstvu. Par je također u suradnji sa Zakladom Nelson Mandela producirao relativno dobro gledanu seriju Live to Lead, također na Netflixu.
Početak kraja
Ne, Mark Borkowski, krizni PR konzultant, za Guardian je izjavio da bi raskid ugovora sa Spotifyijem mogao loše utjecati na njihov brend, ali i izazvati domino efekt na njihove ostale biznise. Sljedeći ugovori, tvrdi, neće biti toliko lukrativni kao sa Spotifyijem ili Netflixom, a pitanje je ima li dvojac dovoljno ‘pogonskog goriva’ za biznis. Smatra se da su ostali bez snage, a problem je i što ih je kraljevska obitelj u potpunosti izolirala.
PR konzultant smatra i da je tvrdnja o prijateljskom razlazu sa Spotifyija
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr