Anketa među članovima Liderovog Kluba izvoznika (13.)
U moru proturječnih makroekonomskih informacija i prognoza ekonomskih analitičara za ovu godinu željeli smo barem donekle rasčistiti kakva je stvarna poslovna situacija ‘na terenu’ te kakvi su signali za ostatak godine. Pitali smo čelne ljude kompanije koje su članovi Liderova Kluba izvoznika je li im ova godina jednako stresna kao prošla ili primjećuju da se situacija na tržištu smiruje, koji su recentni trendovi u njihovoj branši i kako im se prilagođavaju, koji su im ključni izazovi poslovanja kakvi te im signali dolaze s njihovih izvoznih tržišta.
Danas objavljujemo odgovore Prolaz Gotovopredsjednik Uprave AD Plastik:
Neke su se stvari u posljednjih nekoliko godina trajno promijenile i to treba prihvatiti. Bilo bi nepravedno reći da je situacija jednako stresna kao i lani, ali još uvijek postoji niz neizvjesnosti i oprez u planiranju je nužan. Neki obrasci su naprosto promijenjeni, ali činjenica je kako je primjetna blaga normalizacija. To se očituje ponajprije u opskrbi i cijenama, ali prostora za opuštanje nema jer su geopolitički rizici i dalje prisutni.
Normalizacija opskrbe poluvodičima pozitivno utječe na iskorištenost kapaciteta i bolju prodaju vozila u Europi. U našoj branši apsolutni trendovi su lakša i ekološki prihvatljivija vozila pa su sve razvojne aktivnosti unutar branše usmjerene u tom smjeru. Polimerne komponente koje proizvodimo su lakše, istim vremenom i poželjnije, pa nam trendovi idu u prilog. Ovo je prilika za naše poslovanje i intenzivno radimo na razvoju materijala i komponenti kako bismo zadovoljili potrebe tržišta i naših kupaca.
Realizacija postojećih projekata i ugovaranje novih poslova naši su glavni izazovi i ključni ciljevi, uz troškovnu racionalizaciju koja je nužna. Imamo 380 milijuna eura ugovorenih projekata koji se pripremaju za serijsku proizvodnju i naši su najveći izazovi njihova uspješna realizacija, kao i razvoj alata s našim inozemnim partnerima. Zahvalni smo državi na kontroliranom utjecaju ublažavanja rasta cijena iu potpunosti smo usmjereni na uspješnu realizaciju projekata.
Nazire se blagi optimizam, ali i veliki oprez. EU tržište se oporavlja, što potvrđuje i povećanje prodaje vozila, a poseban rast prodaje
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr