Ključni regionalni događaj TV industrije, NE Dubrovnik, vraća se 2024. godine povodom svog jedanaestog izdanja. Kako su najavili organizatori, TV market će se održati od 10. do 13. lipnja 2024. godineponovno u Hotelu Dubrovnik Palace.

“Kad je riječ o broju sudionika i bogatstvu agende, NEM Dubrovnik 2023. bio je nezaboravan. Ipak, fokusirani smo na budućnost, podižemo ljestvicu i pritom ostajemo kreativni. Ispred naših očiju tehnologija stvara potpuno novi svijet. Medijski krajolik prolazi kroz duboku transformaciju i industrija treba držati korak uz pomoć edukacije i međusobne povezanosti. Sadržaj je druga priča, a to je priča koja se svakim danom sve više razvija. To su glavne zadaće NEM Dubrovnika”izjavila je Sanja Božić-Ljubičić, vlasnica hrvatske agencije za marketing i TV industriju Mediavision i inicijatorica NEM Dubrovnika i NEM Zagreba.

Tijekom godine više sudionika opisalo je NEM Dubrovnik kao nezaobilazni događaj koji okuplja najbolje svjetske medijske stručnjake, paneliste i voditelje kako bi komentirali nove trendove, drugačije strategije i promjene u TV biznisu. Tijekom četiri dana Dubrovnik postaje europsko središte umrežavanja i razmjene ideja kroz panele, prezentacije, predstavljanje novih TV sadržaja i druga relevantna događanja TV industrije. Zbog svog posebnog fokusa na kvalitetno umrežavanje, NEM Dubrovnik ističe se na sceni – poznat je kao TV tržište na kojem se stvaraju duboke poslovne veze u god.

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr