Domaća igra RAID: World War II pojavila se na tržištu još 2017. godine, gdje je naišla na ispodprosječne ocjene igrača, uglavnom zbog previše grindanja, previsoke cijene i ispodprosječnog izgleda. Iako su ga programeri počeli popravljati i trajno snizili cijenu, nije bilo promjena u ocjenama i broju aktivnih igrača.
Nakon što je dolazak novih zakrpi stao tijekom ljeta 2018. godine, Lion Game Lion je u srpnju prošle godine iznenadio igrače s novim ažuriranjem, ali i porukom o trenutnom stanju studija.
“Radili smo na drugim stvarima kako bi naša tvrtka preživjela zbog čega smo stavili RAID u drugi plan jer 1: potrebno je puno programera kako bi se napravile male stvari u Diesel motoru i 2: moramo živjeti, a ova igra nam ne donosi novac pa smo morali staviti resurse negdje drugdje.”
Osim uklanjanja cenzure za igrače u Njemačkoj, RAID: World War II dobio je brojne nadogradnje tijekom prošle godine – od novog sustava talenta, podrške za DirectX 11, promjena u dostupnim sustavima igranja do rješenja za razne tehničke probleme. Posljednje veće ažuriranje stiglo je 29. lipnja ove godine, dok je posljednji patch implementiran prije četiri dana.
Što se tiče ocjene igre na SteamRAID: Drugi svjetski rat trenutno još uvijek ima mješovitu ocjenu s 2,1 tisuće korisničkih recenzija od kojih je 1,1 tisuća ocijenjeno pozitivno.
19.07.2023Autor: Vedran Sabljak
OSTALO SA DOMAĆE SCENE
RAID: Drugi svjetski rat dobio je više većih ažuriranja u zadnjih godinu dana
Autor: Vedran Sabljak
Domaća igra RAID: World War II pojavila se na tržištu još 2017. godine, gdje je naišla na ispodprosječne ocjene igrača, uglavnom zbog previše grindanja, previsoke cijene i ispodprosječnog izgleda. Iako su ga programeri počeli popravljati i trajno snizili cijenu, nije bilo promjena u ocjenama i broju aktivnih igrača.
Nakon što je dolazak novih zakrpi stao tijekom ljeta 2018. godine, Lion Game Lion je u srpnju prošle godine iznenadio igrače s novim ažuriranjem, ali i porukom o trenutnom stanju studija.
“Radili smo na drugim stvarima kako bi naša tvrtka preživjela zbog čega smo stavili RAID u drugi plan jer 1: potrebno je puno programera kako bi se napravile male stvari u Diesel motoru i 2: moramo živjeti, a ova igra nam ne donosi novac pa smo morali staviti resurse negdje drugdje.”
Osim uklanjanja cenzure za igrače u Njemačkoj, RAID: World War II dobio je brojne nadogradnje tijekom prošle godine – od novog sustava talenta, podrške za DirectX 11, promjena u dostupnim sustavima igranja do rješenja za razne tehničke probleme. Posljednje veće ažuriranje stiglo je 29. lipnja ove godine, dok je posljednji patch implementiran prije četiri dana.
Što se tiče ocjene igre na SteamRAID: Drugi svjetski rat trenutno još uvijek ima mješovitu ocjenu s 2,1 tisuće korisničkih recenzija od kojih je 1,1 tisuća ocijenjeno pozitivno.
White Shark je dobio stipendiju za novi Algebrin prijediplomski studij razvoja igara
Autor: Vedran Sabljak
Visoko učilište Algebra je krajem svibnja ove godine predstavilo svoj novi prijediplomski studij razvoja računalnih igara, ali i najavilo suradnju s brendom White Shark za mogućnost osvajanja pune stipendije za spomenuti studij. Tu stipendiju u iznosu od gotovo 20 tisuća eura osvojio je Luka Đak, maturant Tehničke škole u Šisku.
“Cilj mi je nastavak obrazovanja na fakultetu te stjecanje diplome u području IT-ja. Nakon studiranja nastavak karijere vidim u nekoj hrvatskoj tvrtki koja se bavi razvojem videoigrara. Također, važno je naglasiti stalno učenje i razvoj, kako bih uopće mogao biti u koraku s promjenama u industriji igara i naprednim tehnologijama“, izjavio je Luka Đak.
Svi koji su se htjeli prijaviti za mogućnost osvajanja spomenute stipendije morali bi imati ukupnu prosječnu ocjenu iz srednje škole koja iznosi najmanje 4,2 te predati samostalni projekt iz područja razvoja računalnih igara.
“Bilo mi je zadovoljstvo upoznati Luku i vidjeti koliko je skroman i predan svom budućem karijernom razvoju. Nadam se da će mu naša stipendija pomoći u tome da ostvari svoje snove i postane uspješan programer igara. Misija brenda White Shark usmjerena je na davanje prilike svima koji žele uživati u onom što vole raditi, bez obzira na prepreke, a time smo se vodili iu ovom slučaju te uz Lukine izvrsne rezultate u školi i ekstrakurikularne aktivnosti uzeli u obzir i činjenicu da dolazi iz potresa pogođenog područja te da je unatoč tim izazovnim životnim uvjetima uspio ostvariti najbolje”,rekao je Stjepan Šmit, vlasnik brenda White Shark.
Studenti Visokog učilišta Algebra osvojili titulu najboljih studentskih esportaša u Hrvatskoj
Autor: Vedran Sabljak
Završila je još jedna sezona esport natjecanja Student Esports Tournament (SET) u kojem su se natjecali studenti najnovijih tehničkih fakulteta u igrama Rocket League, Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, PlayerUnknown’s Battlegrounds i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege.
Studenti Visokog učilišta Algebra uspjeli su pobijediti u disciplinama Siege i PUBG u Ligi S čime su osigurali prvo mjesto u ukupnom poretku. Ovim uspjehom esportaši Algebre Marin Bakmaz, Neo Čikić, Josip Džinić, Renato Petričević, Fran Kukovičić i Marko Rovis prvi su put ponijeli SET pehar na svom fakultetu, a ujedno su zaslužili i titulu najboljih studentskih esportaša u Hrvatskoj.
„Iznimno smo ponosni na naše studente koji su osvojili prvo mjesto na ovogodišnjem Student Esports Tournamentu. To je ujedno i najbolji rezultat za Algebru od našeg prvog sudjelovanja na ovom natjecanju, stoga čestitam dečkima na uloženom trudu koji je na kraju nagrađen ovim nesvakidašnjim uspjehom. Esport kao posebna kategorija igra sve važniju ulogu u gamingu, ne samo u natjecateljskom aspektu, već iu vidu kvalitetnog partnerstva i timske suradnje koja se na ovaj način ostvaruje između različitih obrazovnih institucija.“, izjavio je Milan Mirko, voditelj Algebrine esport sekcije.
Drugo mjesto lige S osvojio je tim s Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, dok su na trećem mjestu završili studenti Fakulteta elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija iz Osijeka. Što se tiče lige A, na vrhu su redom završili studenti Fakulteta prometnih znanosti iz Zagreba, Tehničkog fakulteta sveučilišta u Rijeci i Fakulteta strojarstva i brodogradnje iz Zagreba.
White Shark nudi stipendiju za prijediplomski studij razvoja računalnih igara na Algebri
Autor: Vedran Sabljak
Visoko učilište Algebra nedavno je predstavilo svoj novi prijediplomski studij razvoja računalnih igara, a svi zainteresirani se sada mogu prijaviti za dobivanje stipendija za sve četiri godine koje dodjeljuje domaći gaming brend White Shark.
“Stipendijom želimo podržati gaming entuzijaste i sve mlade koji svoju karijeru vide u perspektivnoj industriji razvoja igara. Smatramo da mladima treba omogućiti uvjete za obrazovanje koji će im omogućiti da, osim igranja igrica, sami kreiraju igrice i tako razviju vještine potrebne za poslovnu budućnost“, izjavio je Stjepan Šmit, vlasnik brenda White Shark.
Svi kandidati koji se žele sudjelovati na ovom natječaju mogu ispuniti zamolbu japrijavitise do 01. srpnja ove godine, a za prijavu moraju imati ukupni prosjek ocjena iz srednje škole koji iznosi najmanje 4,2 te predati samostalni projekt iz područja razvoja računalnih igara. Ta prijava također treba sadržavati i kratki životopis, dok će se dodatno vrednovati i neobavezni kriteriji među kojima su potvrde o ostvarenim rezultatima na relevantnim natjecanjima, pisma preporuka i industrijski certifikati.
Više informacija o ovoj stipendiji možete pročitati na službenoj web stranici visokog učilišta Algebre.
POVEZANE VIJESTI:
Više o temiIzvor: Gameperspectives.hr