U četvrtak, 14. rujna, svečano je otvoren novi poslovni objekt tvtke Hörmann Hrvatska koji se nalazi u gospodarskoj zoni Grada Zaprešića. Događajem je obilježeno i dvanaest godina uspješnog poslovanja na hrvatskom tržištu.

Hörmann Hrvatska dio je Hörmann grupe, vodećeg europskog proizvođača vrata za indus-triju i dom. Dugogodišnje prisustvo na hrvatskom tržištu građevinskih elemenata rezultiralo je time da je Hörmann prepoznatljiva tržišna marka i sinonim za vrhunsku kvalitetu, dugotrajnost i sigurnost.

U društvu vlasnika, zaposlenika, poslovnih partnera, ovlaštenih trgovaca i zastupnika, tvrtka Hörmann Hrvatska proslavila je 12. obljetnicu uspješnog poslovanja i uzvanicima predstavila novi poslovni objekt. Ovo ulaganje predstavlja ključnu investiciju Hörmann Hrvatska u budućnost i potvrđuje njihovu posvećenost rastu i razvoju na domaćem tržištu. Objekt je opremljen najsuvremenijom tehnologijom koja će omogućiti tvrtki da nastavi pružati sveobuhvatnu uslugu svojim klijentima. Zgradu je projektirao cijenjeni hrvatski projektant Tonči Čerina, koji je ove godine prezentirao Hrvatsku na Venecijanskom bijenalu arhitekture.

U sklopu objekta predstavljen je i moderan ‘show room’ tj. edukacijski salon, čija će primarna namjena biti podrška partnerskoj mreži i prezentiranje novih proizvoda.

Svečanost je uveličao i gradonačelnik Grada Zaprešića, g. Željko Turk koji je pozdravio sve prisutne i zaželio im dobrodošlicu. Istaknuo je da je preduvjet da bi svaki grad bio uspješan dobro gospodarstvo i izrazio zadovoljstvo dolaskom tvrtke Hörmann Hrvatska u Zaprešić.

Kroz zanimljivu panel diskusiju, poslovanje Hörmann grupe su predstavili vlasnik tvrtke Christoph Hörmann, regionalna menadžerica Natalja Greenyer, internacionalni generalni direktor prodaje i marketinga Axel Becker te direktor Hörmann Hrvatska, Hrvoje Kireta. U svom izlaganju, Kireta se prisjetio poslovnih početaka i zahvalio se inspirativnoj viziji vlasnika Hörmann grupe te svima koji su doprinijeli uspjehu tvrtke tijekom proteklog razdoblja. Istaknuo je da Hörmann Hrvatska danas svoj rast i vrijednosti bazira na kontinuiranom ulaganju u ljudske i tehnološke potencijale s ciljem daljnjeg jačanja partnerske mreže i razvoja novih proizvoda, koji će odgovarati potrebama tržišta.

“Mi ćemo se i dalje truditi da svojim radom, pristupom i znanjem opravdamo povjerenje naših kupaca jer vjerujemo da je to najbolji put do uspješnog poslovanja i kvalitetne uslug

Više o temi

Izvor:Poslovni.hr