Omiljena univerzalna krema – Melem, proslavila je 45. rođendan elegantnim događanjem u Francuskom paviljonu u društvu ključnih partnera, kupaca, stručnjaka iz područja dermatologije i ljepote brojnih poznatih lica koja su se odrasla uz i danas njeguju ovim jedinstvenim domaćim kozmetičkim proizvodom.
Kreiran 1977. godine, tadašnji Zagrebački balzam, bio je kozmetička inovacija kemičara Ninka Nikšića. Maziva, učinkovita i povoljna krema ubrzo je postala hit i svrstana među omiljene proizvode za njegova sva stanja i tipove kože, za upotrebu od glave do pete i za sve generacije. Uz neodoljiv miris, Melem je postao nezamjenjiv kozmetički proizvod.
“Odgovara svim tipovima kože”
„Ponosni smo što je Melem dio portfelja Magdis grupe i što naš tim posljednje četiri godine brine o Melemu. Sjećam se da je moja mama početkom 80-ih obavezno mazala sestru i mene Melemom prije svakog skijanja ili boravka na suhom zraku. Danas imamo privilegiju brinuti o Melemu, jednom od rijetkih domaćih brendova i proizvoda koji imaju vodeću poziciju i odolijevaju novim trendovima te globalnoj konkurenciji“, rekao je Marko Gross, predsjednik Uprave Magdis grupe.
A zašto je Melem poseban i čemu zahvaljuje dugogodišnjoj uspješnosti objasnila je doc. dr. sc. Ivana Prkačin „Ova jednostavna, lanolinska krema može se primijeniti za njegovu kožu na čak 99 različitih načina. Njena hipoalergena formula odgovara raznim stanjima i tipovima kože, a rezultati su brzo vidljivi. Mi dermatolozi preporučujemo za njegovu vrlo suhu, osjetljivu, zahtjevnu kožu usana, lica i tijela. Odgovara njezi i raznim tipovima kože – od nježne dječje do suhe, dehidrirane kože starijih osoba. S Melemom ne možete pogriješiti“, zaključila je dr. Prkačin, specijalistica dermatovenerologije.
Više o temiIzvor: Journal.hr