Internet slomljenih stvari
Življenje u svijetu u kojem su pametni telefoni mudriji od ljudi, gdje divljaju iskrivljene i lažne vijesti, a osobni podaci prodaju se šakom i kapom već je postalo pomalo zamorno. Od izuma kotača pa sve do razvoja interneta, svjedoci smo toga kako tehnologija revolucionira način na koji živimo i radimo. Zato je uvijek viđen kao idealno rješenje mnogih globalnih problema. Upravo je to tema kojom će se 21. travnja baviti raspravom IAB-a Croatia PPP powered by Ožujsko pivo: Internet pokvarenih stvari! U zanimljivom razgovoru koji će moderirati Jan Štedul (Head of Growth, Mindsmiths), a pridružit će mu se, uz sudionike festivala, i Ivan Bešlić (Co-Founder & COO, Sofascore), novinarka Antonija Mandić, Joško Mrndže (Country Manager Adriatics, Google) i Dubravka Štefanac Vinovrški (direktorica korporativnih komunikacija, A1 Hrvatska), prisutni će saznati zašto smo tehnologiju povjerili tako visokim očekivanjima i može li ona zaista riješiti naše probleme, posebno u eri interneta, koji utječu na svaki aspekt našeg života.
Snowderovo izvješće
Nakon predavanja Edward Snowden, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet, svi će zasigurno htjeti s kolegama prokomentirati što su čuli is njima podijeliti svoje uvide, zapažanja i brige. Za izvlačenje maksimuma iz teme 20. travnja pobrinut će se stručnjaci iz industrije. Moderatorica razgovora bit će Kristina Laco (članica Uprave HURA-e / Managing Partner, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), a pridružit će joj se Alen Delić (potpredsjednik Hrvatske udruge menadžera sigurnosti / Chief Information Security Officer, Spotme) te Danijel Lijović ( zamjenik glavnog urednika portala Vecernji.hr, Večernji list). U razgovoru naziva PPP powered by Ožujsko pivo: Snowdenovo izvješće analizirat će se Snowdenove riječi, a posebno postupci, u kontekstu relevantnom za sve koji brinu o privatnosti, zaštiti podataka, slobodi govora i komunikaciji.
“Nema glupih pitanja ni loših odgovora”
Svaki komunikator zna da komunikacijsku industriju voli jednako snažno koliko mu ona i (po)često ide na živce. Da ništa nije crno-bijelo, osim vizualnog identiteta, iz godine u godinu pokazuje šarolika komunikacijska zajednica koja već godinama stvara posebnu energiju današnje komunikacije. Piva poslije programa jedinstven je format koji stoga sve sudionike potiče da se uključe u razgovor u ugodnoj, neformalnoj atmosferi s kolegama koja će pokazati da nema glupih pitanja ni loših odgovora – a besplatno pivo samo je bonus.
I ranije prepoznat po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja traži iz uobičajenoga i potiče na promjenu, ovaj festival svojim netipičnim pristupom želi nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkih razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih događaja prema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su na www.danikomunikacija.com.
FOTO: PR
Više o temiIzvor: Journal.hr