Osim vrijednog glazbenog kataloga, glazbeni mogul posjeduje udjele u uspješnim brendovima poput D’USSÉ-a, Armanda de Brignace, Bloca i Ubera

Otkako je prvi put proglašen prvim hip-hop milijarderom 2019., Jay Z uspio je udvostručiti svoje bogatstvo. Kako prenosi magazin Forbes, neto vrijednost glazbenog potencijala je 2023. iznosila 2,5 milijardi dolara, dok je prošle godine procijenjen na 1,4 mlrd. Za rast imovine velike je zaslužna prodaja većinskog udjela u tvrtki koja se bavi proizvodnjom konjaka D’USSÉ slavnom Bacardiju. Od te transakcije početkom godine reper je zaradio 750 milijuna dolara.

U njegovu imovinu uključen je udjel u vlasništvu brenda šampanjca Armand de Brignac (prije dvije godine LVMH je preuzeo 50 posto), kolekcija vrhunskih umjetničkih djela

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr