Spanu je nedavno predstavljen izazov CRM optimizacije za veliku farmaceutsku tvrtku. Bilo je potrebno prilagoditi i implementirati sve od prikupljanja i analize podataka o kupcima do personalizacije komunikacije, upravljanja prodajnim procesima i korisničke podrške. U novom Spanopticu možete vidjeti više o tome kako smo se uhvatili u koštac s tako složenim projektom. Naši gosti, Kamilo Rudeš, farmaceut i Global Customer Experience Manager, te Robert Birov, Spanov Senior Project Manager, podijelit će s vama svoja CRM iskustva u svemu, od analize podataka do upravljanja prodajnim procesima, a njihovi dojmovi mogu pomoći i vašoj organizaciji.
Naravno, kad god u naslovu emisije imamo kraticu, nije naodmet odmah pojasniti što ta kratica znači. Naime, Customer Relationship Management (CRM) ili upravljanje odnosima s krajnjim korisnicima / kupcima je poslovni pristup koji se koristi za uspostavljanje, održavanje i poboljšanje odnosa s kupcima. Glavni cilj CRM-a je poboljšanje zadovoljstva kupaca, prodaje i profitabilnosti poduzeća. Dakako, sve ovo ćete moći još detaljnije saznati u samoj emisiji!
A saznat ćete i više o specifičnostima implementacije CRM-a u farmaceutici. Svaki izvaninformatički sektor neminovno sa sobom nosi čitav niz posebnosti na koje treba biti spreman, a kada je riječ o lijekovima, podrazumijeva se dvostruko oprezniji. Farmaceutska industrija podliježe strogim regulatornim zahtjevima, uključujući zahtjeve za sigurnost, kvalitetu i usklađenost s propisima. Stoga je potrebno osigurati da CRM rješenja budu u skladu s ovim zahtjevima kako bi se izbjegle moguće sankcije.
Farmaceutski konglomerati također prikupljaju velike količine osjetljivih podataka o pacijentima i zdravstvenim uvjetima. Stoga je važno osigurati da CRM rješenja pružaju visoku razinu zaštite podataka i da se pridržavaju svih relevantnih zakonskih propisa o privatnosti. Farmaceutski proizvodi se često kupuju preko više kanala distribucije, uključujući prodaju na recept, online prodaju i prodaju na malo. CRM rješenja moraju biti prilagođena za praćenje svih tih kanala i omogućiti farmaceutskim konglomeratima za učinkovito upravljanje svojim prodajnim kanalima.
Eto, sad znate više o mjestima gdje se svatko tko će prihvatiti jednog ovako zahtjevnog projekta eventualno može poskliznuti. Pogledajte kako je Spanu kroz sve to pošlo za rukom ostati čvrsto na nogama!
Propuštene epizode možete pogledati ovdje.
Više o temiIzvor:Bug.hr