Kompanija je već započela s ambicioznim planom prema kojem svake godine povezuje novih 150 tisuća kućanstava gigabitnom fiksnom mrežom. Sada već 672 tisuće kućanstava ima mogućnost spajanja na najmoderniju fiksnu mrežu nove generacije čime je obuhvaćeno više od milijun i 800 tisuća ljudi, a krajem godine bit će dostupno u čak 800 tisuća kućanstava diljem Hrvatske.
Predsjednik Uprave A1 Hrvatska Jiří Dvorjančanský objasnio je da te investicije neće biti samo generator napretka Hrvatske prema DESI-ju, već će osigurati i bolju digitalnu budućnost: „Osim značajnih višegodišnjih investicija, iza najveće i najmodernije gigabitne fiksne mreže u Hrvatskoj su trud, znanje i inovacije A1 stručnjaka. Naš je cilj poslati zastarjelu pristupnu tehnologiju, bakrene parice, u povijest. Zato, nakon ovogodišnje investicije 109,28 milijuna eura u radiofrekvencijski spektar, nastavljamo s novim, značajnim ulaganjima u ubrzanu izgradnju i modernizaciju A1 fiksne i mobilne mreže.“
Infrastrukturna oprema koja je ugrađena u A1 optičku mrežu već podržava brzine do 50 Gbps i spremna je za sve potrebe korisnika u budućnosti. Za usporedbu, komercijalni potrošački uređaji danas podržavaju od 2,5 Gbps do najviše 10 Gbps.
Demonstrirao je glavnog direktora za tehniku i informacijske tehnologije u A1 Hrvatska Branimir Marić: „Ovaj test 50G PON tehnologije najbolji je pokazatelj modernizacije A1 fiksne mreže, njezine kvalitete i spremnosti za narednih pet i više godina. Spremnosti da svako kućanstvo sa sadašnjih 10-ak povezanih uređaja ima 30 i više koji će svi raditi neometano i punim kapacitetom na Wi-Fi 6 ili budućem 7 standardu.“
Od svog dolaska na hrvatsko tržište kao najveći grinfild investicija, A1 Hrvatska protekle je 24 godine obilježila brojnim inovacijama kojima je osvojila tržište. Zahvaljujući proaktivnom pristupu koji se temelji na naprednoj analitici mrežnih sustava te korisničkih navika, kompanija brzo odgovara potrebama tržišta. Agencija Valicon na uzorku od 600 ispitanika provela je godišnje istraživanje o zadovoljstvu korisnika fiksnim uslugama.
Rezultate je komentirala glavna direktorica za privatne korisnike Ivana Marković: „Posebno me raduje što naša usmjerenost na korisnike daje rezultate pa je u konkurenciji pet vodećih telekoma koji pružaju fiksne usluge A1 dobio najviše ocjene u kategorijama: Ukupno zadovoljstvo operaterom, Kvaliteta proizvoda i usluga, Odabir ponuđenih proizvoda i usluga, Kvaliteta mreže i Pogodnost za postojeće. korisnika. Naravno, zadovoljni smo ovim rezultatima i oni su jedna od potvrda da su infrastruktura i usluge A1 prilagođene potrebama korisnika.”
A1 Hrvatska također pokreće i novu uslugu na domaćem tržištu – Najam NET-a. Usluga je kreirana primarno prema potrebama korisnika koji putuju na godišnji odmor u vlastite objekte ili domaćina koji su svjesni da je kvalitetna internetska veza postala jedan od glavnih preduvjeta za ono što se smatra dobrim smještajem. Na infrastrukturi A1 dostupan je fiksni paket koji omogućuje odabir dva modela rada putem aplikacije Moj A1 – u punoj brzini i pričekaj za primjerice period izvan sezone. Usluga ostaje cijelo vrijeme aktivna pa je izvan sezone osigurana povezanost IoT uređaja poput pametan Dom senzori ili web kamere.
Više o temiIzvor:Bug.hr