MIXX Awards Hrvatska 2023

Zalando ja MinusMinus Agencija osvojili su nagraduKampanja za podizanje svijesti o robnoj marki za projekt Ljeto je u tebi.

Usporedi online i SeekandHit dobili su priznanje u kategorijiIzravan odgovor i kampanja za stvaranje potencijalnih klijenatas projektom Kompare.hr.

Studenac i Imago Ogilvy pobjednici su kategorijeKampanja za međumedijsku integracijus projektom GUC GUC.

Kraš i Studio Sonda za projekt Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekt Sky je Sky osvojio su nagradeUčinkovitost kampanje – s jednakim brojem bodova.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Kampanja za društveno odgovorno poslovanje za projekt Pipi tumor.

ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobjednici su kategorije Najbolji digitalni proizvod za projekt Roto B2B Mobile App.

A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Najbolja medijska strategija za projekt Switchaj na bolje.

U kategorijiNajbolji brendirani sadržajMarodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom Priče z vrha.

Više o temiIzvor: Journal.hr