Svoj električni automobil Nio će pozicionirati kao izravnu konkurenciju Volkswagenu, a ulazni bi model za europsko tržište trebao koštati manje od 30.000 eura, jednom kada stigne u prodaju
Trend dolaska kineskih marki električnih automobila na europsko tržište nastavlja se. Na nedavno održanom salonu automobila u Šangaju kineski proizvođač Nio također je najavio snažno širenje na Europu, što je potom potvrdio i njihov direktor William Li.
— tekst slijedi nakon oglasa —
Tržišni udar na VW
U razgovoru za njemački Der Spiegel on je izjavio kako će poseban fokus kompanija staviti na svoju cjelodnevnu politiku, tj. da će se pozicionirati tako da izravno konkurira Volkswagenu, snažnije nego ikad prije. Plan im je njemačkom koncern uzeti dio tržišta, i to agresivnim ulaskom na tržište s električnim automobilom koji će koštati manje od 30.000 eura.
S realizacijom tog plana Nio će započeti početkom sljedeće godine, a za proizvodnju modela isključivo za Europu izgradit će se i posve nova tvornica električnih vozila. U njoj će se sklapati modeli pod novim tržišnim imenom, koje još uvijek nije otkriveno.
Čelnik tvrtke očekuje i određene pritiske na ovom tržištu, posebno s obzirom na europske protekcionističke propise, koji bi mogli otežati poslovanje svim kineskim tvrtkama i pokušati zaštiti domaću industriju.
Više o temiIzvor:Bug.hr