Automobilski brendovi spas traže u

Toyota je samo jedan od automobilskih brendova koji sklapaju partnerstva s igračima iz svijeta kako bi poboljšali poslovne rezultate

Automobilski brend Toyota odlučio je izaći iz okvira tradicionalnog marketinga i uroniti u svijet – mode. U suradnji s japanskim modnim dizajnerom Junom Takahashijem i njegovim brendom Undercover, auto-kompanija je kreirala svoj novi model, Aygo +, koji je debitirao na pariškom Tjednu modu.

Iza kampanje stoji agencija Spring Studios koja je prethodno radila na Hyundaijevom projektu održivog mode Re: Style.

Kako su agencije ispričale za The Drum, Undercover je vrlo subverzivan modni brend, a Toyota je punokrvna, globalno poznata marka automobila. Međutim, obje marke temelje se na funkcionalnosti i inovativnosti te postaju iznimno zanimljive kada se spoje.

Pad prodaje

Ova naizgled neobična suradnja samo slijedi trend automobilskih brendova koji posežu za novim načinima promocije ne bi li poboljšali poslovne rezultate.

Naime, automobilska industrija bilježi najveći pad prodaje u posljednjih 30 godina. Automobilski brendovi prilično su tradicionalni kada je u pitanju marketinška strategija, pa ovakvi potezi doista predstavljaju iskorak iz njihove zone komfora.

Konkretnom suradnjom s Undercoverom, Toyota želi doprijeti do nove, mlađe publike, promijeniti način na koji kupci percipiraju Toyotu, ali i pokazati da moda i automobili zajedno dobro funkcioniraju. Također, Toyota se dosad nije dovodila u vezu sa stilom, prije inovativnosti i kvalitete, tako da ovom suradnjom želi pojačati taj vizualni trenutak, privlačeći publiku koja je orijentirana na stil, modu i tehnologiju te, kako poručuju iz agencija, ‘tražiš neš

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr