Hrvatska tvrtka Infoart izlazi na zapadnoeuropsko tržište poslovnih aplikacija

Najveći sajam za maloprodaju i prateće industrije EUROSHOP, ove godine okupio je više od 2.300 izlagača iz šezdeset zemalja među kojima je i hrvatska tvrtka Infoart iz Zagreba, sa svojim naprednim softverskim rješenjima koja su prethodno već osvojila regiju. Kao vodeći regionalni ponuditelj cjelovitih IT sustava za maloprodaju, ali i kompletan ERP, Info art je prva domaća tvrtka koja u tom segmentu uspješno izlazi na tržište zapadne Europe.

„Godinama se ulažemo u razvoj i unapređenje naših proizvoda, au Düsseldorfu smo dobili potvrdu da je to pravi potez. Unatoč jakoj konkurenciji, klijenti su prepoznali naše prednosti – prvenstveno fleksibilnost, tehnološke i procesne brzine koje smo izradili zahvaljujući našim izvanrednim ljudskim resursima, ali i pouzdanim i vrijednim partnerima koje imamo na domaćem i regionalnom tržištu. Posebno smo ponosni na novu generaciju našeg MasterERP-a, koja nam se u tržišnoj utakmici s tzv. globalnim rješenjima donosi brojne prednosti. Naime, u prošlosti je bilo gotovo nezamislivo da neka hrvatska tvrtka supstituira strano rješenje i kod domaćih klijenata, a sada smo u stanju to napraviti i na njihovim domicilnim tržištima. Zbog velikog interesa planiramo otvaranje podružnica u Njemačkoj i Nizozemskoj“, rekao je Mario Hegedüs, direktor Infoarta.

Najveće reference Infoarta vezane su upravo za implementaciju vlastitog ERP sustava na području upravljanja maloprodajom, veleprodajom, financijama i ljudskim resursima. Trenutno je u tvrtki zaposleno više od sedamdeset stručnjaka, uglavnom eksperata iz područja developmenta i konzaltinga, koji pružaju usluge srednjim i velikim korisnicima u privatnom i javnom sektoru. Riječ je o korporacijama poput Tiska, AutoZubaka, iNovina, Vindije, Školske knjige, BINA-Istre, Telemacha, HRT-a, Zagrebačkog holdinga, Porezne uprave itd.

U ovoj, 34. godini uspješnog poslovanja Infoarta očekuju daljnji rast i realizaciju velikih projekata s MasterERP rješenjima za još više klijenata u zemlji i regiji, ali najvažnije: još snažniji prodor na zapadnoeuropsko tržište.

Odnosno, kako vole reći hrabri Infoartovci: ‘Imperija uzvraća udarac: Već je bilo vrijeme upoznati da Hrvatska svog konja za utrku ima, pa čak i na ovom – kako mnogi kažu – već sa strane globalnih softverskih igrača zauzetom tržištu’.

Više informacija o Infoartu i uslugama koje nudite možete pronaći na web stranici: https://www.infoart.hr/

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr