Druga koža Lenovo Legion

Istraživanje koje je provela tvrtka Censuswide (u Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Njemačkoj, Španjolskoj, Italiji, Poljskoj, Nizozemskoj i Švedskoj u rujnu 2022.) pokazalo je da se više od polovica (52%) igrača identificira sa svojim na liniji alter-egom više nego sa svojim identitetom u stvarnom životu. Nadahnut ovom dvojnošću, Lenovo se udružio s crtačem stripova i game dizajnerom Salvom Espino kako bi stvorio limitiranu seriju naljepnica koje kombiniraju online i offline svijet.

Digitalni svijet je zaista apstrakcija stvarnog svijeta. Naime, istraživanje koje je provela tvrtka Lenovo pokazalo je kako se igrački osjećaj najautentičnijima kada igraju igrice kod kuće (58%), a slijede ga druženje s prijateljima i obitelji (52%) te sudjelovanje u drugim osobnim hobijima i interesima (46%).

Kod gotovo 60% igrača koji odlučuju živjeti svoj igrica život nakon radnog vremena, rezultati su pokazali da igrači iz određenih profesija imaju osjećaj najveće autentičnosti prilikom igranja igara specifičnog žanra. Prema istraživanju tvrtke Lenovo, službenici (44%), medicinski i zdravstveni radnici (42%), radnici u financijama (38%) i znanstveni radnici (40%) osjećaju se najautentičnijima kada igraju strateške igre, dok se oni koji rade u računalnoj industriji (45%) te kreativci (40%) osjećaju najautentičnije igrajući ulogu igre (RPG).

Dvojnost

Mnogi igrači žive odvojene živote, ali rijetko se ističe ta dvojnost. Lenovo Legion se udružio sa Salvom Espínom, crtačem stripova i dizajnerskim igrama poznatim po svom radu s Marvelom na likovima kao što su Deadpool, She-Hulk, X-Men i Wolverine, kako bi izradili seriju naljepnica ‘Second Skin’.

Salva Espín je komentirao: „Nevjerojatno je bio dio ovog projekta koji mi je omogućio prepuštanje svim mojim strastima: dizajnu, igricama i tehnologijama. U potpunosti sam uživao u cijelom kreativnom procesu, blisko surađujući s Lenovo timom na oblikovanju pet dizajna koji najbolje ilustriraju rezultate istraživanja. Već sam personalizirao svoj Lenovo Legion 7 sticker koji predstavlja dualnost između “profesionalnog ja” i mog gaming alter-ega te jedva čekam vidjeti kako će ti dizajn postati dio prijenosnih računala tisuća ljudi!”

“Bilo nam je zabavno raditi sa Salvom na kampanji Second Skin. Kao marka koja je oduvijek strastveno podržavala igrače da rade nevjerojatne stvari, naša je ambicija da naljepnice Second Skin potiču našu da bude autentična, bilo na poslu ili usred bitke. Naljepnice za prijenosna Računala su izrazi naše osobnosti i ovim je dizajnom Salva uspio sjajno uhvatiti susret dva svijeta. Nadamo se da će naljepnice prenijeti onoliko radosti koliko su nam donijele.” komentirao je Alberto Spinellidirektor marketinga, Lenovo EMEA.

Christian Dotzauervoditelj marketinga za EMEA, AMD, izjavio je: „Ovo istraživanje ukazuje na važnu istinu o ulozi iskustva igranja u životima mnogih ljudi kao izvora zabave, bogate društvene povezanosti i istinskog samoizražavanja. Zajednice koje se formiraju oko igranja i iskustva igranja razlikuju se od bilo kojih drugih, a mi smo uzbuđeni što smo partneri s Lenovoom kako bismo proslavili igrače koji unose svoje pravo u druge aspekte svojih života sa Savage Stickers.”

Više o temiIzvor:Bug.hr