Igrači koji VR igre završe brže od drugih imaju višu razinu opće inteligencije i kapaciteta obrade, rezultat je studije koju su proveli Sveučilište u Kölnu, Sveučilište u Lihtenštajnu i Sveučilište primijenjenih znanosti Vorarlberg. Rezultati također pokazuju da VR igre mogu biti korisni dodatni alati za predviđanje budućeg radnog učinka kandidata za neki posao.
Upravljanje ljudskim resursima
Već je nekoliko prethodnih studija pokazalo da video igre mogu ukazivati ili čak pomoći u razvoju intelektualnih i kognitivnih sposobnosti. Kako je inteligencija jedan od najčešće korištenih prediktora radnog učinka, videoigre bi mogle biti zanimljive za upravljanje ljudskim resursima.
Ne, iako mnoge tvrtke sve više koriste VR tehnologiju za regrutiranje kandidata, samo je nekoliko studija posebno istraživalo mogu li se i kako VR igre koristiti za donošenje zaključaka o inteligenciji u ovom području.
Kapacitet obrade
Istraživači su za ovu studiju pozvali 103 sudionika koji su u kontroliranim laboratorijskim uvjetima igrali komercijalnu VR igru Job Simulator i završili kratku verziju testa inteligencije BIS-4.
Analize su pokazale da su sudionici koji su završili igru brže od ostalih imali višu razinu opće inteligencije i kapaciteta obrade. Povećanje kapaciteta obrade od 17% povezano je s manje vremena provedenog igranja igrice, u prosjeku za 3,7 minuta. Rezultati sugeriraju da VR igre mogu biti korisni dodatni alati za predviđanje radnog učinka.
Avatari metaverzuma
Rezultati su znanstvena novost, jer je dosad teško bilo moguće provesti VR studije s najsuvremenijim VR hardverom. Stoga je malo studija koje su istraživale korelaciju između ponašanja u virtualnoj stvarnosti i inteligencije.
“Već postoje neke tvrtke koje takozvane ozbiljne igre koriste za zapošljavanje. Novi rezultati u skladu su s ovom specifičnom primjenom VR igara i pokazuju da se mogu koristiti za tu namjenu”, ističu istraživači koji sad namjeravaju istražiti kako se ljudi ponašaju prema virtualnim avatarima u metaverzumu .
Više o temiIzvor:Bug.hr