Za izradu sadržaja i oglasa na društvenim mrežama trogodišnjim ugovorom planirano je oko 65.000 KM.
Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ana Bavrka i Kenan Tahirović samo su neki od influencera koje je Lutrija Bosne i Hercegovine angažirala za promociju svojih usluga na društvenim mrežama. Ne, iz ove javne tvrtke za Bljesak.info nisu željeli odgovoriti koliko se novca planira potrošiti na angažiranje influencera. Portal je od Lutrije zatražio informaciju o tome koje influencere planiraju angažirati ove godine te koliko se javnih sredstava planira potrošiti za njihov angažman i koje proračunske stavke. Nakon gotovo mjesec dana objavili su da “kontinuirano prate nove trendove u komunikaciji” te da su angažirani influenceri s ciljem “uvođenja i boljeg pozicioniranja novih igara na sreću Lutrije BiH”.
Kampanja s influencerima je u tijeku, a nakon njezina završetka ocijenit ćemo uspjeh. Prema rezultatima evaluacije donijet ćemo odluku o nastavku suradnje putem navedenog komunikacijskog kanala – kazali su iz Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH. Za izradu sadržaja i oglasa na društvenim mrežama trogodišnjim ugovorom planirano je oko 65.000 KM. Osim toga, Lutrija ima zasebnu nabavu za oglašavanje putem Google Adwords, Fac
Više o temiIzvor:Poslovni.hr