„Svaki je Pan prilika za druženje“ nova je kampanja domaćeg pivskog brenda Pan koja se bavi jednostavnom stranom hrvatske svakodnevice i podsjeća nas na važnost uživanja u svakodnevnim trenucima s bliskim ljudima. Novost ovogodišnje kampanje povratak je legendarne Đurđe koje se ljubitelji Pana s veseljem prisjećaju kao nekada omiljenog lica Pan reklama. Zabavna, prijateljski raspoložena, uvijek spremna za dobar humor, uživa u životu i dobrom pivu – Đurđa je prepoznatljiva žena u svijetu piva. I zato veseli vijest da ćemo Đurđu koju utjelovljuje izvrsna Ana Begić Tahiri ponovno gledati u novim avanturama s Panom.
“S Panom me veže dugogodišnje prijateljstvo, a Đurđa je lik koji mi je oduvijek bio posebno drag. Veseli me biti dio nove kampanje “Svaki je Pan prilika za druženje”, sličan princip trudim se primjenjivati u životu – svakodnevno uživam u malim trenucima s ljudima koje volim.” rekla je Ana Begić Tahiri.
Ani Begić Tahiri u ovogodišnjoj kampanji pridružio se i Jan Kerekeš, koji se svojim britkim humorom i veselim karakterom izvrsno uklopio u Pan team.
Glavna okosnica kampanje su četiri TV spota u sitcom formatu koji prate hrvatsku svakodnevicu, a pratit će ih niz kratkih skečeva na društvenim mrežama. Spotovi se temelje na različitim scenama druženja Anne, Jana i ostatka ekipe, a poigravaju se aktualnim događajima koji su prisutni u životu Hrvata. Tako ćemo i Đurđu u trenucima koje provodimo s društvom, au kojima nema komplikacija.
Prvi TV spot emitiran je 24. ožujka, a osim u TV spotovima, zgode Pan ekipe moći ćete pratiti tijekom cijele godine.
Ovogodišnja kampanja donosi Panov “Jednostavno je” pogled na život koji nam poručuje kako je život u biti prilično jednostavan i kako j
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr