Zdravi životni stil na vrhu je lista prioriteta domaćih potrošača?

Udio online prodaje u kategoriji sporta već nekoliko godina iznadprosječno raste. Potrošači su očito sve više svjesni važnosti zdravog načina života koji uključuje redovitu tjelesnu aktivnost i zdravu prehranu. Aktualni podaci pokazuju da postoji sve veća potražnja za proizvodima iz kategorije sportske opreme i dodataka prehrani, izvijestili su iz Heureka grupe u čijem je vlasništvu i najveća platforma za usporednu kupnju u Hrvatskoj – Jeftinije.hr.

Tijekom 2020. godine došlo je do značajnog porasta potražnje za utezima, trampolinima, rolama i stazama za trčanje. Porasla je i prodaja bicikla, čiji je izbor, s obzirom na tadašnju nestašicu u lancima opskrbe, bio prilično ograničen. „Potrošači nisu kupovali bicikle koje su željeli, već oni koji su u tom trenutku bili dostupni“, naglasio je David Čreslovnik, izvršni direktor platforme Jeftinije.hr. “Povećan je broj kupnji električnih bicikla koji su postali iznimno popularni među skupinom novopečenih biciklista. Za one kojima je duža vožnja biciklom predstavljala fizički izazov, električni bicikli bili su izbor koji im je omogućio upravo onoliko rekreacije koliko su željeli“, dodao je Čreslovnik.

Kakva je situacija bila prošle godine?

Izazovi s kojima smo se susreli prošle godine, donijeli su dobru mjeru neizvjesnosti i prijetnju nadolazeće energetske krize, što je uzrokovalo značajan pad prodaje i povećanje udjela odgođenih kupnji. Kupnja sportske opreme zaustavila se u većini kategorija, dok su kategorije električnih bicikala i romobila nastavile rasti. Na temelju podataka s Jeftinije.hr i ostatka Heureka grupe, ove je godine u Hrvatskoj i na ostalim CEE tržištima, opet je moguće vidjeti skok potražnje unutar pojedinih kategorija vezanih uz tjelesnu aktivnost i vježbanje.

Najviša zauzetost u kategorijama sportske prehrane

Analiza podataka iz veljače ove godine pokazala se velikom povećanje potražnje za proteinima na svim tržištima Heureka Grupe, s apsolutno najvećim povećanjem u Hrvatskoj gdje je potražnja porasla za ogromnih 217 %.

Hrvatska Slovenija Srbija Češka Slovačka Mađarska Rumunjska Bugarska
Proteini 217 % 41 % 86 % 44 % 78 % 85 % 53 % 89 %

Podaci Jeftinije.hr pokazali su i rast potražnje za sportskom borilačkom opremom i to za 86 % u usporedbi s prošlom godinom, a nastavio se i rast potražnje u kategoriji sprava za vježbanjeprvenstveno stepera za kojima je potražnja porasla za 84 % te spravama za veslanje za koje je u usporedbi s prošlom godinom potražnja rasta za 60 %.

Mnogo je mitova povezano s dodacima prehrani. Ne, nezaobilazna je činjenica da su postale dio svakodnevne prehrane onih koji se sportom bave samo amaterski. Kao i kod drugih proizvoda, dobro je paziti na izuzetno niske cijene. “Ako tražite samo odgovarajući proizvod, uvijek je dobra ideja provjeriti ponude i cijene na Jeftinije.hr. Najpopularniji proizvodi na našoj platformi predstavljaju odabir stvarnih potrošača i nisu preporuka web trgovine. Isto tako, web trgovine koje nose oznaku povjerenja Certified Shop nude veću sigurnost od onih koji nisu uključeni u program“, zaključio je David Čreslovnik.

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr