Sretne vijesti za sve ljubitelje Diabla glase da je njegov četvrti nastavak, Diablo IVkojeg milijuni igrača nestrpljivo čekaju dobiti svoju “zlato” inačecu, odnosno radovi na njemu su završeni. Kako smo ranije pisali, izlazak je zakazan za 6. lipanj i toga se Mećava usprkos spremnosti igre se namjeravate pridržavati, ništa ga nećete moći igrati i četiri dana ranije ako napravite rezervaciju igre.

S obzirom da smo dosta pisali o ovom akcijskom RPG-u, ukratko ćemo se osvrnuti na one novije napuniti koje su tijekom dva vikenda iznjedrile neke zanimljive statistike.

Sasvim očekivano, dvije najigranije klase tijekom testiranja su bile Necromancer i Sorcerer, a igrači su u igranje investirali preko 61 milijun sati slobodnog vremena, dok je poseban kozmetički kožaVučji čopor” za kojeg je trebalo barem jednog lika podići na 20. stupanj razvoja zaradio 2,6 milijuna igrača.

Tijekom avanture smrt je sustigla virtualne junake gotovo 47 milijuna puta, od čega je Ashava “kriva” za njih 10 milijuna, dok je Butcher zabilježio 1,7 milijuna ubranih duša. S druge strane, Ashava je poražena 107.426 puta, što znači da je uspjela biti eliminirana jednom na svakih 95 pogibija igrača.

Beta je organizirana kako bi igrači svojim povratnim informacijama mogli dati svoje mišljenje o igri, a prema njima su vršene dodatne preinake, pa je npr. vrijeme podizanja poginulog drugog skraćeno s tri na 1,5 sekundi. Kako je najviše prigovora bilo na račun tamnice, devet ih je u tom početnom području redizajnirano, dok je šansa za nasumični događaj unutar njih podignuta s deset na 60 posto. Dakako, klase su također doživjele neke izmjene, a da ne navodimo sve u detaljima, spisak izmjena i poboljšanja potražite ovdje i strpite se još malo.

Više o temiIzvor:Bug.hr