NEM Dubrovnik 2023 najavio dnevni red: 12 uvodnika, 60 govornika, ekskluzivne projekcije i posebne najave

Objavljena je potpuna agenda za NEM Dubrovnik 2023 koji će se održati od 5. do 8. lipnja 2023. godine u Hotelu Dubrovnik Palace. Deseto izdanje omiljenog TV tržišta Srednje i Istočne Europe bit će najveće dosad, s Poglavlje 12 koji će dati vrijedan uvid u složenu TV industriju koja se stalno mijenja:

Victoria Boklag, izvršna direktorica, United GroupJamie Cooke, GM CEE, Baltik, Bliski istok, Mediteran, Turska i EMEA Pay TV i kreativna agencija, Warner Bros DiscoveryVladimir Lučić, direktor, Telekom SrbijaDimitris Michalakis, izvršni direktor COSMOTE TV na Helenska telekomunikacijska organizacijaLouise Pedersen, izvršna direktorica, All3Media InternationalVanda Rapti, EVP i glavni komercijalni direktor za Sjevernu Ameriku i Viaplay Select, Grupa ViaplayMonty Sarhan, izvršni direktor, SkyShowtimeFrank Spotnitz, izvršni direktor, izvršni producent, Big Light ProductionsDušan Švalek, zamjenik direktora, CMEMaria Valenzuela, generalna direktorica, Međunarodni odjel Movistar Plus+Moritz Von Kruedener, generalni direktor, Beta Film GmbH i Mark Young, EVP, distribucija i mreže, EMEA, Televizija Sony Pictures.

Sa svojih 20 godina iskustva u emitiranju, voditeljsku palicu programa imaće legendarna voditeljica Kasia Madera, BBC vijesti.

Ključne teme i paneli

Otvaranje će biti posvećeno deset uzbudljivih godina izgradnje brenda NEM, o čemu će se govoriti tijekom panela naziva 10 GODINA BR pod pokroviteljstvom agencije Mediavision.

Koji su kriteriji kupaca pri kupnji novog sadržaja? Odgovore ćemo dobiti na panelu naziva ŠTO KRENU KUPCE SADRŽAJA I KAKO PRONALAZE TO SAVRŠENO UKLAPANJE?pod pokroviteljstvom Prve TV.

EUROPA I RADIODIFERENCIJE: IZAZOVI I PRILIKE jest panel koji sponzorira DJELUJ. Istražit će se uloga koju zakonodavac i regulator mogu imati, osobito na europskoj razini, kako bi se ojačala medijska industrija.

Panel naziva SREDNJA EUROPA: KAKVU PRIČU ŽELIMO REĆI SVIJETU?pod pokroviteljstvom TVP Svijetotkrit će gdje se regija Srednje i Istočne Europe nalazi po pitanju imidža i identiteta.

Tijekom panela DIJELI LI JE EUROPA TERITORIJALNO PODIJELJENA U POGLEDU ULAGANJA GLOBALNIH STREAMERA? sudionici će saznati kakva je budućnost istočnoeuropskih originalnih produkcija.

Na panelu će se raspravljati o SVOD uslugama i operaterima koji se bore s inflacijom i učincima prenatrpanog tržišta. CJENOVNI RATOVI KRAJNJEG KORIŠNIKA.

Novi Zakon o elektroničkim medijima stupio je na snagu u listopadu 2021. Panel se zove OBAVEZNA PONUDA U HRVATSKOJ ponudit će uvid u nove uvjete predloženih naknada te kako će utjecati na kabelske operatere i sporazume o slobodnoj trgovini.

Tijekom panela SVE ŠTO STE UVIJEK HTJELI ZNATI BRZO, ALI ŠTE SE BOJALI PITATIsudionici će naučiti sve o poslovanju i tehničkim detaljima Free Ad-podržanog Streaming TV-a (FAST).

Impresivan popis panelista i moderatora

Panel-rasprave bit će zanimljive i korisne zahvaljujući govornicima: Sanja Božić-Ljubičić, Kutija za odabir, Mediavision ja Medijski prijevodi, Matthew Settele, TV Markíza ja CMEBranko Čakarmiš, Pro PlusPavel Stančev, TV2 Media Group ja Planet TVAdrian Ježina, Telemach Hrvatska ja Telemach SlovenijaJan Maxa, Češka televizijaKatarina Pavlović, Prva TV ja B92Marčin Škabara, TVP (Telewizja Polska SA)Rahela Štefanović, Hrvatska radiotelevizija (HRT), Patka TVJonathan Broughton, EBUGregoire Polad, Udruga komercijalne televizije i video usluga na zahtjev u Europi, Pawel Kosiak, Polsat Media, Caroline Lorenzon, DJELUJ, Odbor Nuno Soares de Oliveira, NOS, Tonko Weissmann, RTL Hrvatska, Filip Styczynski, TVP SvijetJason J. Smart, Kijev PostSergey Sumlenny, Europski centar za inicijativu otpornosti (ERIC)Robert Šveb, Hrvatska radiotelevizija (HRT)Sascha Fahrbach, TVP SvijetJulia Maxwell, Viaplay grupa, Daniel Friedlaender, Sky EU ured, Emmanuel Eckert, S, medijima kršćanski grčki, Europski audiovizualni opservatorijAnna Lenerova, O2 Češka, Peter Wassong, njemački telekom, Maria Rua Aguete, Omdia, Tonko Obuljen, HAKOM, Nikola Klisović, A1 Hrvatska, Siniša Đuranović, Hrvatski Telekom, Dražen Mavrić, novi tvKrešimir Partl, Ministarstvo kulture i medija RHGuy Bisson, amperska analiza, Stefan Niesen, Amagi Corporation i drugima.

TV Tech Showcase i prezentacije

Poseban dio agende je TV Tech Showcaseprogram namijenjen tehnološkim tvrtkama koje svojim inovativnim rješenjima unapređuju rast i razvoj TV industrije.

Annette Schaefer, Velika slikapredvodit će panel i predstavljanje tvrtki Comcast tehnološka rješenja, Broadpeak, Gcore ja Sandbox grupa.

Vrijedno znanje također će se podijeliti kroz prezentaciju govornika Haymi Behar, SPI International (Tvrtka Canal+), Marcel Satanek, Slovački Telekom ja Digi Slovačkai Aymeric Genty, Eutelsat i Maria Rua Aguete, izvršna direktorica, tehnološka suradnica, Omdia

Projekcije najnovijeg sadržaja, prilike za umrežavanje i nezaboravni partiji

Prvi dan započet će ekskluzivnom projekcijom, pićem i večerom uz švedski stol Televizija Sony Pictures. Nakon toga, Eutelsat priredit će zabavu na terasi na krovu koja pruža taj posebni NEM Dubrovnik pogled.

Drugog dana posjetitelji će se upoznati s novostima iz Lionsgatea. Najvažnija globalna distribucija sadržaja sponzorira Happy Hour i priliku za druženje uz bazen, a nakon spektakularnog zalaska sunca, Telekom Srbija dominirat će drugu večer sa svojim Exclusive Announcement Panelom, nakon čega slijedi veliki party u Vala Beach Clubu.

Tijekom trećeg dana, BBC Studios predstavit će svoj novi sadržaj, nakon čega će Pickbox ODMAH ja Pickbox TV organizirati ručak s koktelima za sve sudionike, TVP Svijet počastit će sve sudionike Happy Hourom na terasi uz bazen, nakon čega će svi sudionici krenuti na Brilliant Change Event koji sponzorira Tvrtka Walt Disney u noćnom klubu Lazareti u dubrovačkom starom gradu.

I dok agenda predstavlja najbolje što TV industrija trenutno ima za ponuditi, naše tržište kao i cijeli Hotel Dubrovnik Palace vrvjeti će sastancima s najvećim brojem donositelja odluka i kupaca. Deseto izdanje TV marketa bit će ispunjeno govorima uvodna riječ govornika, panel-raspravama i prezentacijama čini premijere the umrežavanje sudionika i gostiju. Tijekom ta četiri dana, NEM Dubrovnik 2023 ponovno će postati “place to be” za profesionalce iz TV industrije koje zanimaju nova znanja i trendovi.

Za više informacija posjetite službenu web stranicu NE Dubrovnik 2023.

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr