Riječ je o poduzetnicima iz različitih područja poslovanja kao što su PR, art direction, digitalne komunikacije, novinarstvo i strateško planiranje koji su formirali kolektiv kako bi potencijalnim klijentima pružili cjelovita komunikacijska rješenja.
Start-upovi, osobe koje tek pokreću svoj brend, ali i tvrtke koje žele promovirati nove usluge u javnosti ponekad imaju problem na jednom mjestu pronaći stručnjake iz različitih područja za predstavljanje njihovih proizvoda. Stoga je outsourcing ili udruživanje profesionalaca zadnjih godina postao poslovni model koji diktira trendove jer klijenti traže “ključ u ruke” i najkvalitetnije usluge u promociji svog brenda i/ili poslovanja.
Zato od svibnja 2023. godine na hrvatskoj marketinškoj sceni počinje djelovati KIND kolektiv. Riječ je o poduzetnicama iz različitih područja poslovanja poput PR-a, art direkcije, digitalnih komunikacija, novinarstva i strateškog planiranja koje su oblikovale kolektive kako bi potencijalnim klijentima mogle pružiti sveobuhvatna komunikacijska rješenja.
Kolektiv čine Marija Margareta Klika – konzultantica za odnose s javnošću, Lana Kasić – social media konzultantica, Andrea Filipović – fotografkinja i art direktorica, Nikolina Petan – urednica i content kreatorica te Maja Grakalić – dizajnerica usluga i futurologinja specijalizirana za strateško planiranje usluga i istraživanje korisničkih potreba i dizajn usluga.
Iz kolektiva KIND poručuju: „Ideja o osnivanju kolektiva rodila se iz potrebe da klijentima ponudimo cjelovita rješenja kada su u pitanju planiranje i provedba kampanje. Osim kampanja, provodimo i razne edukacije i radionice, pa tako u našem portfelju usluga možete pronaći medijske treninge, LinkedIn edukacije, inovativne Design thinking i Strategic foresight radionice uz pomoć
Više o temiIzvor:Poslovni.hr