DEICHMANN i dalje bilježi rast dobiti

U DEICHMANN trgovinama brojke i dalje rastu. Prethodnu poslovnu godinu zaključili su s rastom od oko 17 posto, i to s prometom od 386 milijuna kuna (328,63 milijuna kuna bruto u 2021.). U 2019. godini, tijekom koje se još nisu osjetile posljedice korone, poduzeće je ostvarilo promet od 343,87 milijuna kuna. „Jako smo zadovoljni tim rezultatom. Otkad smo 2012. u Hrvatskoj preuzeli vodeće mjesto na tržištu, iz godine u godinu učvrstili smo svoju poziciju, uglavnom zato što smo dosljedno usmjereni na potrebe naših kupaca“, zadovoljno je izjavio direktor Boris Kopić.

Dobri rezultati vidljivi su i po količini prodanih cipela. U stacionarnim trgovinama prodano je oko 1,68 milijuna pari cipela (1,61 milijuna u 2021.). U 2022. godini poduzeće je unatoč mnogim vanjskim izazovima i dalje širilo i nadograđivalo svoje poslovnice te sada posluje u 44 poslovnice (42 u 2021.) Ovaj rast pozitivno utječe na broj zaposlenika u trgovinama DEICHMANN. Krajem 2022. tvrtka je imala 317 zaposlenika, 28 više nego godinu prije.

Naš DEICHMANN koncept pokazao je da su omjeri cijene i kvalitete, na koje smo uvijek toliko usmjereni, i naše jasno stajalište privlačni našim kupcima, čak iu kriznim vremenima. Uspjeli smo privući dodatne kupce u poslovnice i prodati modele višeg cjenovnog ranga. Naš moderni asortiman i velik broj brendova pritom su bili od velike pomoći“, pojasnio je Kopič.

Poduzeće je iznenadilo novim, kreativnim kampanjama. „Volimo cipele i cijene“ glasi središnja izjava, a predstavlja posebno obećanje brenda i jedinstvenu prodajnu točku brenda. Kupnja u trgovinama DEICHMANN treba biti zabavna i jednostavna. U tom kontekstu najveći maloprodajni lanac obuće u Europi nastavlja se ulagati u postojeću mrežu poslovnica. U 2022. otvorene su nove poslovnice u Trogiru i Velikoj Gorici, a 2023. u Križevcima, Daruvaru i Kukuljanovu nedaleko od Rijeke.

Upravo je u kriznim vremenima bitno ulagati dalekovidno i razborito. Stoga je tvrtka i tijekom pandemije bolesti COVID-19 usmjerena na budućnost. Važan je novi koncept trgovine koji je nastao u međunarodnoj suradnji, a sada će postupno oblikovati imidž poslovnice u grupi tvrtki. Moderan izgled, prostranost, nježne boje i mnoštvo mjesta za sportsku obuću – sve to ukazuje na to da je DEICHMANN zakoračio u budućnost koristeći novi koncept trgovine. Usmjeravanje kupaca kroz detalje u boji, otvorene stropove i stropne ploče preko definiranih područja i modificirani namještaj samo su neki od novih značajki dizajna interijera.

Istaknut je i veliki odjel sportske obuće za žene i muškarce, uključujući privlačan zid za tenisice s poznatim brendovima kao što su adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok, Asics i Skechers. „Sportska je obuća i dalje top-tema“, dodaje direktor Boris Kopič. „Intenzivirali smo stratešku suradnju sa sportskim brendovima kako bi popularne robne marke bile dostupne svima.“ Novi koncept Deichmann trgovine prvi je put realiziran u novootvorenim poslovnicama u Daruvaru, Križevcima i Kukuljanovu pored Rijeke.

Međunarodna grupa DEICHMANN ostvaruje rekordan promet

DEICHMANN je u Hrvatskoj društvo sestrinske tvrtke DEICHMANN SE. U protekloj godini ostvario je značajan porast. Promet u grupi tvrtki je 2022. narastao na rekordan broj, na više od 8 milijardi eura. Ovo poduzeće sa sjedištem u Essenu, u Njemačkoj, tako je iu kriznim vremenima ciljano iskoristilo svoje mogućnosti te je dalekosežnim ulaganjima odredilo strateške smjernice za budućnost. U 2023. DEICHMANN se ponovno više usmjerava na ekspanziju financiranu vlastitim sredstvima, modernizaciju poslovne mreže, dosljednu nadogradnju portfelja robnih brendova te daljnji razvoj uspješne strategije kanalne prodaje.

DEICHMANN SE je 2022. bio aktivan u 31 državi. Grupa tvrtki je u prošloj poslovnoj godini ostvarila 8,1 milijardu eura bruto prometa (neto 6,9 milijardi eura). U posljednjoj poslovnoj godini koja nije bila pogođena krunom 2019., dotadašnji najveći ostvareni bruto promet iznosio je 6,4 milijarde eura, što odgovara plusu od oko 23 posto. Ovaj pozitivni razvoj iznad razine koncepta zasnovan je na porastu u vlastitim poslovnicama i na liniji trgovinama te uspješnim akvizicijama, primjerice, u SAD-u.

„Dosad smo dobro svladali križna vremena, iskoristili smo naše mogućnosti te pozitivno gledali na budućnost. Posebno je zadovoljstvo što smo u protekloj godini zabi

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr