Google će uskoro ponuditi oglasnim klijentima AI marketinške kampanje slične onima koje kreiraju agencije

Google će uskoro omogućiti oglašivačima korištenje umjetne inteligencije (AI) ne samo za optimizaciju oglasa, već i za njihovu izradu. Oglašivači će Googleu moći pružiti tekst, slike i videozapise, a generativna umjetna inteligencija će ‘remiksirati’ materijal kako bi stvorila prilagođene oglase na temelju ciljane publike i prodajnih ciljeva.

Kampanje generirane umjetnom inteligencijom bit će slične onima koje bi marketinška agencija mogla proizvesti, prema Financial Timesu, koji je vidio Googleov interni prikaz oglašivačima.

– Nastavljamo istraživati ​​kako umjetna inteligencija može dodatno preobraziti postojeća sredstva oglašivača kako bi njihove kampanje bile učinkovitije – rekao je Googleov glasnogovornik Farrell Sklerov za Fortune.

Napomenuo je da je umjetna inteligencija temelj Googleovog oglašavanja. Na primjer, tvrtka koristi AI za predlaganje teksta u Google Adsu za klijente, predviđanje stope kojom će korisnici Googlea kliknuti na njih te za spajanje ponuda oglašivača s upitima korisnika.

Međutim, s oglasnim kampanjama generiranim umjetnom inteligencijom, tehnologija bi bila još više uključena u stvaranje sadržaja, nešto što bi potencijalno moglo naštetiti marketinškim agencijama kojima bi se oglašivači inače mogli obratiti.

– Zapravo vidimo da mnoge agencije prihvaćaju postojeća AI rješenja kao što su licitiranje, ciljanje skupina i kreativnost, tako da smo i dalje uzbuđeni oko toga što budućnost nosi za sve u ekosustavu oglašavanja – dodao je Sklerov.

Nadljudski alati i njihovi rezultati

Insider je jednom prilikom nazvao oglašavanje poljem koje je u najvećem riziku od gubitka radnih mjesta zbog bržeg razvoja umjetne inteligencije. Još jedna potencijalna zabrinutost su tzv. halucinacije, odnosno često viđeni scenariji u kojima Googleov Bard ili OpenAI-jev ChatGPT jednostavno izmišljaju stvari i daju nam netočne informacije.

S automatski generiranim kreativnim oglasnim sadržajem, rekao je Sklerov za Fortune, to nije problem jer se temelji na postojećoj imovini oglašivača, što znači da su male šanse da se dezinformacije šire iz drugih internetskih izvora. Google je također rekao za Financial Times da planira uvesti zaštitne mjere kako bi spriječio takve činjenične pogreške.

Nema sumnje da generativni AI alati mogu stvoriti dobre proizvode, bilo u oglašavanju ili drugim područjima. Profesor na Poslovnoj školi Sveučilišta Wharton u Pennsylvaniji nedavno je proveo eksperiment kako bi saznao što AI alati mogu postići kada im se da poslovni projekt i 30 minuta vremena. Rezultate je opisao kao ‘nadljudske’.

Za pjesmu koja je postala vrlo popularna na Spotifyju i Apple Musicu, a navodno je nastala u suradnji između Drakea i The Weeknda, pokazalo se da je generirana umjetnom inteligencijom te je krajem travnja uklonjena s platforme. Jedan je njemački umjetnik pak nedavno osvojio glavnu nagradu za fotografiju koristeći sliku

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr