Poznati zagrebački servis za naručivanje gableca objavljuje novi proizvod i širenje

U pripremi jela jako vodena računala o namirnicama koje, kad god je to moguće, nabavljaju od domaćih proizvođača.

Taman se mijenjaju smjene u kuhinji Luncha, poznatog zagrebačkog servisa za online naručivanje kvalitetnih i uravnoteženih obroka, iliti gableca, kad stignemo u dogovoreno vrijeme za reportažu o toj inovativnoj poduzetničkoj priči. Žurbe i nervoze u kuhinji nema.

Prva smjena, koju već osam godina vodi kuharica Kristina Kopić, gotova je s pripremama zdravih i ukusnih obroka. Svoje mjesto prepuštaju drugom vremenu, koje vodi kuharica Vera Rebrović, a koji u popodnevnoj smjeni radi pripreme za ručak.

Brojni zaposlenici konzumirat će ih sljedeći dan. Atmosfera je više nego pozitivna, što pokazuje složnost i uhodanost Lunchova tima.

Jedine “probleme” stvara Jelena Tomić Krželj, suosnivačica Luncha, a koja nije po volji želja fotografa da ih fotografira u kuhinji. Ne voli, naime, da itko šeće prostorom bez potrebne opreme, pregače, maske, kape…

Ne, šarm fotografa prevladava pa dolaze do kompromisa. Tomić Krželj posebno pazi na standarde u kuhinji, kao što pazi i na pravilne i nutricionistički uravnotežene obroke koje već 11 godina isporučuju vjernim kupcima.

Pokrenuli kao par
Zanimljivo, Lunch od početaka poslovanja uopće ne ulazi u marketing, što znači da su klijente osvajali isključivo usmenim preporukama. A danas su pred velikom prekretnicom. Biznis koji su u ranim dvadesetima pokrenuli, tada par, a danas supružnici, Jelena i Ivan Krželj, ima nove i velike planove.

Važno nam je da je uravnotežen obrok i cjenovno prihvatljiv, ističu u Lunchu/S. Midžor/PIXSELL

Suosnivačica i nutricionistica Tomić Krželj najavljuje novi proizvod i 50-postotno proširenje kapaciteta. “Ništa vam nažalost još ne mogu otkriti osim da ćemo uskoro lansirati novi proizvod te da idemo s proširenjem kapaciteta”, zagonetna je.

Investicija proširenja kapaciteta, naime, trebala bi se realizirati 2020. godine. „Projekt je bio spreman, no pandemija nam je potpuno poremetila planove, a na kraju smo ga i zaustavili. Zbog zatvaranja i raznih ograničenja nismo uopće radili otprilike tri mjeseca 2020. godine. Kad su se stvari počele vraćati u normalu, veliki broj ljudi i dalje je radio od kuće, a obroke obično dostavljamo tvrtkama. Broj narudžbi je dosta pao“, objašnjavaju situaciju u kojoj su se našli. Ne, iza njih je stresna godina, a Jelena i Ivan vraćaju se starim planovima s dozom novih.

Da su izgradili dobar i održiv biznis govori i činjenica da su im se svi klijenti, uglavnom poslovni subjekti, vratili nakon što su se vratili u svoje urede. Naime, Lunchova lista čekanja je duga, odnosno interes je daleko veći od kapaciteta koji trenutno raspolažu i stalno se povećavaju, pokrivajući širinu centra Zagreba.

“Vraćanje klijenata bio je dodatan vjetar u leđa i potvrda da to što radimo, radimo dobro”, ističe Jelena koja je u poduzetničke vode odlučila ući kao studentica prve godine diplomskog studija PBF-a. Inicijativa pokrenuti nešto svoje bila je Ivanova, prisjeća se, no njezina je ideja bila da bude online servis za naručivanje nutricionistički optimalnih obroka, odnosno kvalitetnog ručka na poslu svih pet dana u tjednu. “Bili smo mladi i ludi. Nisam siguran da bih se danas s ovim iskustvom i znanjem što poduzetništvo podrazumijeva usudila upustiti u takvo nešto”, kaže.

U počecima su doslovno hodali od tvrtke do predstavljanja poslodavcima i zaposlenicima svoje uravnotežene tjedne jelovnike i objašnjavajući prednosti takve vrste prehrane. Obroke koje je Jelena pomno planirala pripremala je jedna zagrebačka kuhinja. U prvom tjednu poslovanja, prisjeća se, imali su osam dnevnih narudžbi.

“To smo smatrali velikim uspjehom”, ističe, no u nekoliko mjeseci broj dnevnih narudžbi popeo se na 100. Kuhinja koja je pripremala obroke zbog redovnog poslovanja više nije bila u mogućnosti posluživati ​​​​ručak, pa su 2013. vlastitih, gdje su u kratkom vremenu došli do 400 obroka dnevno. Današnji kapaciteti višestruko su veći.

Iako kontinuirano rastu i razvijaju se, njihov je rast, napominje Jelena, organski i relativno spor jer im je najvažnije održati kvalitetu obroka, što uz koncept koji ste postavili nije tako lako održati. . Kako bi što više pojednostavili poslovanje u 2016. godini osmislili su vlastiti softver kojim su automatizirali sve procese u tvrtkama, od narudžbe do isporuke.

Na pitanje po čemu su posebni i što ih izdvaja od konkurencije, Tomić Krželj ističe kako ne misli da je Lunch sam po sebi poseban, ali je u svakom smislu dobar balans.

“Najlakše je osmisliti dobar obrok u nutritivnom smislu, no nešto je teže osmisliti obrok koji će biti i ukusan, u kojem će ljudi uživati ​​i koji je moguće reproducirati u velikim brojkama. Pritom nam je važno i da je cjenovno prihvatljivo, što je poanta Luncha od početaka. Koji je smisao uravnoteženog obroka koji zaposlenici ne mogu svakodnevno priuštiti?”, objašnjava.

Njima je to sve uspjelo. Najbolji je primjer jedan od prvih klijenata kojeg je supruga nagovorila da se pretplati na Lunchov jelovnik, a koji je u prisutnosti Jelene i Ivana izjavio da će uz taj obrok svakodnevno naručivati ​​ćevape, sumnjajući da nutritivno balansiran obrok može biti ukusan. Od ćevapa je, kaže Jelena, brzo odustao te je i danas, 11 godina kasnije, njihov vjeran klijent.

Zaliha i skladišta nemaju
U pripremanju obroka jako vode računa o namirnicama koje, kada je to moguće, nabavljaju od domaćih proizvođača. Zaliha i skladišta nemaju, a cijenu su obroka do danas dizali svega četiri puta. Također, svi obroci stoje jednako jer ne žele da cijena bude razlog izbora.

Da bi jela bila što kva

Više o temiIzvor:Poslovni.hr