Koliko god je nezahvalno svoditi pojedince u stereotipizirane generacijske okvire, marketing i prodaja moraju pokušati grupirati, odnosno segmentirati potrošače i detektirati uzorke u njihovim potrošačkim navikama i ponašanjima. U tom smislu nemoguće je izbjeći uopćavanje, između ostalih, i na razini generacije. A poznata generacija Z specifična je kad su u pitanju njezina očekivanja. Također, stručnjaci kažu kako su se promjenile i potrošačke navike pa Z-ovci paze i na održivost i društvene vrijednosti. Što sve morate znati o potrošačke navike generacije Zotkriva Marta Premužak u temi tjedna.
Iduće godine Hrvatsku očekuju izbori za Europski parlament, Sabor i za predsjednika države, možda i izbore u vladajućoj stranci. Poslovna zajednica, radnici i analitičari, svi su oni odavno naučili scenarij: dijelit će se šakom i kapom, neće biti nikakvog talasanja ili reformi, ao računu za opće čašćenje razmišljat će se poslije. Šteta, jer svi se slažu da je ovo razdoblje idealno za reformske poteze. Povišice u javnom sektoru neki su već tražili, pa će i sindikati pokušati. Zašto i ne bi? Uostalom, idu izbori. – Pa tko bi lud propustio priliku?! O izbornoj godini nakon koje će uslijediti mamurluk piše Ksenija Puškarić.
Ekonomisti Bečkog instituta za međunarodne ekonomske studije česti su gosti hrvatskih konferencija, ali i odlični sugovornici koji rade na novinarska pitanja. Vjerojatno je najpoznatiji među njima bio pokojni Vladimir Gligorov. No u Institutu rade i mlade analitičarske snage, pa nije netočno reći da je pozicija Gligorova kao vrsnog analitičara regije i EU-a ‘naslijedio’ Branimir Jovanović, koji je u Zavodu bio angažiran upravo kao izvrstan poznavatelj kraja. A Jovanović je Makedonac (koji odlično govori i piše hrvatski) s iskustvom rada u makedonskoj vladi, zbog čega slova kao osoba s velikim teoretskim znanjem i praktičnim iskustvom. Stoga je Gordana Gelenčer s Jovanovićem razgovarao o svim gorućim temama.
Velik je uspjeh za domaću tvrtku koja je počela s jednim restoranom u Frankopanskoj ulici u Zagrebu, s jedva desetak zaposlenih, a do danas izrasla u tvrtku od oko tristotinjak zaposlenih koji rade u ukupno 17 restorana u Hrvatskoj i tri u Rumunjskoj. Pripremom i prodajom burgera prošle su godine uprihodili 94,3 milijuna kuna i dosegnuli broj od milijun posluženih burgera. Radi se o Žuta podmornica restaćima a poduzetničku priču ispričala je Marta Premužak.
ChatGPT nije posebno revolucionarna tehnologija. Ajde, napokon da je i to netko rekao. I to ne bilo tko, već Viktor Dörfler, stručnjak za umjetnu inteligenciju koji kaže da ga je jako iznenadilo što javnost, pa i ona stručna, toj tehnologiji pristupa s vrlo malo kritičnosti, ako baš hoćete. To je samo dio marketinške strategije poduzeća koje razvijaju na temelju kojeg se stvara dojam da je umjetna inteligencija već sada nalik na čovjeka, a nije. Ni blizu. S Dörflerom je pričala Ksenija Puškarić.
Uz novi broj dolazi i jedan poseban prilog ESG koja donosi klimatske teme i odgovore na str
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr