Optužili ugostitelja zbog 'inflacije pohlepe': Ovo je zarada na pohanom odresku od 28 eura

Prema njegovom izračunu ide ovako: 18 eura troškovi zaposlenika, 3,10 eura za 130 grama teletine, 2 eura za najmanje dva jaja, 40 centi za brašno i mrvice, 1,20 eura za krumpir, 1,50 eura za 120 grama pročišćenog maslaca i 50 centi za peršin.

Austrijski ugostitelj Sepp Schellhorn osudio je kritičare koji su ugostitelje poput njega optuživali za “inflaciju pohlepe”. On je rekao kako bi pohani odrezak u svakom boljem restoranu trebao koštati 28 eura kako bi zarada bila 1 euro.

Prema njegovoj računici visokokvalitetni pohani odrezak trebao bi koštati puno više od 28 eura koliko je on tražio odrezak u svom restoranu,piše Fenix ​​magazin.

Za austrijski Kronen Zeitung Schellhorn kazao je kako su troškovi zaposlenika 18 eura po odresku. Osim toga, sva priprema i materijal za pohani odrezak košta oko 9 eura.

Znači, prema njegovom obračunu ide ovako: 18 eura troškovi zaposlenika, 3,10 eura za 130 grama teletine, 2 eura za najmanje dva jaja, 40 centi za brašno i mrvice, 1,20 eura za krumpir, 1,50 eura za 120 grama pročišćenog maslaca i 50 centi za peršin.

Naravno, cijena je izračunata samo za jedan pohani odrezak. I naravno, za pohanje vam trebaju najmanje dva jaja, to zna svatko tko je i kad sam pohao. Ako ste napravili deset pohanih odrezaka, iskoristili ste najmanje osam jaja, tvrdi ugostitelj.

Ne, korisnici su na Twitteru za veće količine pohanih odrezaka izračunali cijenu materijala od 4,47 eura.

Ali Schellhorn pri kupnji pazi na kvalitetu.

“Živči me što ovdje uvijek svi pričaju o cijeni, a ne o kvaliteti. Svugdje se vrti oko toga što je najjeftinije. To je u drugim zemljama potpuno drugačije, moj obračun za jedan pohani odrezak je 27 eura, tako da s pohanim odreskom od 28 eura zaradim samo oko 1 euro”, uporan je ugostitelj.

Poskupjelo mu i pivo

No, ne ljute ga samo troškovi oko pohanog odreska već i piva.

“Pivo kod mog dobavljača je poskupilo, košta me 1,65 eura za 0,5 l. Svako pivo u boci u supermarketu je jeftinije”, kaže Sepp Schellhorn.

Više o temiIzvor:Poslovni.hr