Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila ugovorila je s tvrtkom GATX Rail Europe proizvodnju i isporuku teretnih vagona Tagnpps 95 m3 u vrijednosti od 30 milijuna euraa njihova isporuka planirana je tijekom zadnjeg kvartala 2023. te će se nastaviti u 2024., izvijestili su u petak iz Đure Đakovića.
Za Tagnpps teretne vagone iz Đure Đakovića kažu da su inovativni vagoni koji odgovaraju rastućim zahtjevima tržišta za prijevozom osjetljivih rasutih tereta, kao što su žitarice, kukuruz, soja i ostali rasuti tereti osjetljivi na vanjske utjecaje.
Vagon se ističe velikim utovarnim obujmom i otvorom za utovar te istovar, kao i malom masom, mogućnost ugradnje digitalnog automatskog kvačila također je u trendu s najnovijim rješenjima na području željezničkog prijevoza, kažu iz te slavonskobrodske tvrtke.
– Potpis ovog ugovora još je jedan dokaz konkurentnosti naših proizvoda na europskom tržištu – poručuju iz slavonskobrodske tvrtke.
Podsjetimo, prije nešto manje od mjesec dana ovo je društvo u sastavu Đuro Đaković grupe ugovorilo s istim kupcem proizvodnju i isporuku teretnih vagona Faccns 48 m3 u vrijednosti od 9,5 milijuna eura, o čemu smo već pisali u Vođa.
Također, prema podacima financijskog izvještaja, Đuro Đaković Specijalna vozila u prvom ovogodišnjem tromjesečju imala su dobit od 1,2 milijuna eura te konsolidirane prihode od 23,1 milijun eura.
– Đuro Đaković Specijalna vozila uspjela su postići planiranu razinu proizvodnje, prodaje i troškova te su ostvarila i pozitivan neto rezultat. EBITDA marža im je 8,4 posto, dok je neto rezultat pod snažnim utjecajem financijskih rashoda. Rastu EBITDA marže u odnosu na 2022. najviše je pridonijela visoka realizacija u glavnini proizašla iz isporuke 201 vagona u prvom kvartalu 2023. godine te optimizacija operativnih troškova – navodi se u izvješću.
Tvrtka, ističu, najveći dio prihoda ostvaruje od izvoza, a očekuje se nastavak tog trenda, kao i nastavak aktivnosti na dodatnom unapređenju poslovanja.
Prošle je godine u razgovoru za člana Uprave grupe HRT-a Pavel Marousek izjavili su da žele proizvesti više teretnih vagona nego prethodnih godina i uvesti nove modele u proizvodnju
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr