I trećeg dana održavanja TV marketa NEM Dubrovnik 2023 impresionirao je sudionike velikim izborom događaja i mogućnosti za sklapanje poslovnih poslova, uključujući šest okruglih stolova, dvije prezentacije i tri razgovora s glavnim govornicima.

Monty Sarhan, glavni izvršni direktor, SkyShowtime izjavio je: „MVPD-i su iznimno važni u CEE regiji, a rast linearnog TV-a to i potvrđuje. Europa nije monolitna, ima bogatstvo i raznolikost te predstavlja vrlo vrijedan ekosustav. U sjevernoj Europi broj pretplata na SVOD usluge po kućanstvu približava se brojci tri, dok u CEE regiji iznosi manje od dva. To je golem tržišni potencijal s mnogo prilika i prostora za rast. Potrebna je posebna strategija za iskorištavanje mogućnosti koje postoje na svakom od ovih tržišta. Ove su zemlje na vrlo različitim pozicijama s obzirom na svoje putovanje i budućnost streaminga.“

Dušan Švalek, zamjenik direktora, CME, istaknuo je važnost lokalnog sadržaja: „Vjerujemo da će VOD poslovni model biti usmjeren na lokalni sadržaj i pružanje alternative za sve globalne streaming brendove. Fokusirani smo na lokalnu publiku i takva nam je praksa na svim tržištima gdje smo prisutni. Najbliže nam je bila Slovenija, ali širimo se i na Hrvatsku. Kad je riječ o stvarateljima sadržaja u Hrvatskoj, vjerujem da je u velikom interesu osigurati rast kreativne ekonomije. To je jedna od prednosti koju bi svaka zemlja trebala imati.“

Moritz von Kruedener, generalni direktor, Beta film također je bio jedan od keynote govornika koji je podijelio vrijedna znanja iz TV industrije.

Tvrtka Walt Disney privukao je posebnu pozornost predstavljanjem rebrandinga svojih kanala – FOX je postao ZVIJEZDA godine Briljantan događaj promjene održanom u dubrovačkom klubu Lazareti. BBC Studios premijerno prikazao svoj novi televizijski sadržaj dostupan u zemljama CEE regije, uključujući i dugo očekivanu premijeru serije BBC Earth: Špijun u oceanu. Telekom Srbija pridružio se projektu CICATRIZ (Ožiljak), dugoočekivana akcijska adaptacija istoimenog bestselera Juana Gómeza-Jurada. Ova dramska serija u produkciji španjolske produkcijske kuće Plano a Plano u suradnji s meksičkom produkcijskom kućom Dopamine najnoviji je projekt paneuropskog produkcijskog studija Asacha Media Group. Autori adaptacije su Pablo Roa i Fernando Sancristóbal, scenaristi međunarodnog hita PLJAČKA NOVCAVerónica Marzá (IGRAČKA DJEČAK, DIJABLERO). Snimanje ove drame u osam nastavaka trebalo bi započeti krajem godine u Španjolskoj i Srbiji.

FAST, imidž i identitet u CEE regiji, cjenovni rat za krajnjeg korisnika, moć umjetne inteligencije u kreiranju sadržaja

Poslovanje, financije, strategija sadržaja i tehnički aspekti uvođenja FAST kanala te je pitanje kako iskoristiti procvat streaminga koji se održava s pomoću reklama – to su bile neke od tema okruglog stola pod nazivom Sve što ste oduvijek željeli znati o FAST-u, ali ste se bojali pitati, koji je moderirao Guy Bisson, Amperska analiza.

Kako stoje zemlje CEE regije kad je riječ o imageu i identitetu? Ovo važno pitanje postavljeno je na okruglom stolu pod nazivom Srednja Europa: Koju priču želimo ispričati svijetu? koji je pod pokroviteljstvom TVP Svijet moderirao Sascha Fahrbach.

O položaju zemalja Istočne Europe u usporedbi sa zemljama Zapadne Europe kad je riječ o ulaganjima streaming servisa u originalnom sadržaju razgovarali su predstavnici tvrtki Grupa Viaplay, Sky EU ured ja Mediawan prava. Okrugli stol pod nazivom Je li Europa teritorijalno podijeljena u pogledu ulaganja globalnih streamera? moderirao je Christian Grece, Europski audiovizualni opservatorij.

Kako se SVOD servisi i operateri snalaze u uvjetima inflacije i zasićenog tržišta, tema je o kojoj se razgovaralo na okruglom stolu pod nazivom Ratovi cijena krajnjeg korisnika koji je moderirao Maria Rua Aguete, Omdia.

Nakon donošenja novog hrvatskog Zakona o elektroničkim medijima, na okruglom stolu pod nazivom Obavezna ponuda u Hrvatskoj okupili su se predstavnici HAKOM-a, A1 Hrvatska, Hrvatskog Telekoma, Nove TV, RTL Hrvatska ja Ministarstvo kulture i medija te razgovarali o novim uvjetima koji su stupili na snagu io tome kako će utjecati na kabelske operatere i Free-To-Air (FTA) kanale u Hrvatskoj.

Haymi Behar, SPI International (tvrtka Canal+), govorio je o korištenju umjetne inteligencije i tehnologije strojnog učenja na prezentaciji pod naslovom Transformacija TV iskustva: Snaga umjetne inteligencije u stvaranju i gledanju sadržaja, Marcel Satanek, Slovački Telekom ja Digi Slovačka, predstavio je studij slučaja VOYO (SVOD) Deep-Link integracija na Magio TV.

Tijekom cijelog dana brojni sudionici iskoristili su priliku za sklapanje novih poslovnih poznanstava na raznim događajima, počevši od kave na NEM-ovoj terasi, koju su omogućili SPI International ikasnije tmc Content Group AG the DubFormer. Posjetitelji su uživali u ruci i koktelima koje su za sudionike pripremili Pickbox SADA i Pickbox TV, te potom održao brojne sastanke s rekordnim brojem kupaca i izlagača TV sadržaja.

Deseto izdanje NEM Dubrovnika 2023. završilo je događaj Goodbye NEM Dubrovnik u organizacijiNEM Zagreb i uzbudljivim najavama za NEM Zagreb 2023. i 2024. “Zadovoljstvo nam je što vas ponovo možemo ugostiti u prosincu i pozvati na događaj koji se širi u filmski segment televizijske industrije”, rekao je Ivan Ljubičić, Direktor Pickboxa, mediji

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr