Posljednjih šest godina intenzivno su radili na jačanju i brendu i retailu.

Kako su i najavili početkom godine, domaći brend bezalkoholnih pića Pipi snažno je iskoračio na međunarodna tržišta. Nakon što su otškrinuli vrata SAD-a, Australije, Kine i Singapura te zauzeli još snažniju poziciju u regiji, njihovi proizvodi našli su se iu austrijskom SPAR-u, jednom od najvećih trgovačkih lanaca u Europi gdje su pozicionirani kao samostalan brend.

Direktor Pipi Bevarages Luka Diel-Zadro istaknuo je kako je ovo velika stvar ne samo za tvrtku, već i za ugled hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu, a austrijsko tržište nije jedina novost u poslovanju, jer pod već potpisan ugovor s distributerom Pipi, 2023. godine na tržištu Njemačke i Švicarske.

„Posljednjih šest godina intenzivno radimo na jačanju brenda i maloprodaje i to je rezultat koji smo željeli

Više o temiIzvor:Poslovni.hr