Prvi u Hrvatskoj! Osijek 2025. dobiva ‘automatik’ hotel vrijedan 8 milijuna eura

Projekt tvrtki HOP IN i Cras s iskustvom u automatizaciji zgrada.

Automatizirani hoteli u kojima nema klasične recepcije niti standardnih hotelskih “ljudskih” usluga već duže vrijeme posluju u Europi, a prvi takav hotel početkom 2025. godine dobit će i Hrvatska.

Zanimljivo je da se Hotel HOP IN neće nalaziti u Zagrebu niti na Jadranu već u – Osijeku. Radi se o projektu tvrtki HOP IN i Cras, koje se i inače bavi automatizacijom zgrada, posebno u hotelijerstvu. Bit će to i svojevrsna sinteza svih njihovih do sada prikupljenih znanja, tehnologije i iskustva.

Poslovni ljudi, sportaši…
Kako pojašnjava Jožef Viszmeg, direktor Crasa, radi se o projektu vrijednosti osam milijuna eura, a njegov razvoj krenuo je prije godinu dana. Projekt je trenutačno prijavljen na EU projekte i iščekuje se rješenje o njegovu sufinanciranju.

Hotel koji će se nalaziti u prostoru bivšeg objekta Panonija uz Avenue Mall u Osijeku, imat će 49 soba i apartmana te će moći primiti stotinjak gostiju. U fokusu su im poslovni ljudi, aktivni turisti te sportaši, pa će se u objektu nalaziti i konferencijska sala te prostor za rekreaciju s bazenom i saunama.

“HOP IN želimo koncipirati kao jedinstven model gdje bismo okupili sve lokalne proizvođače namještaja te stvari koji trebaju biti u hotelu. Samim tim, dat ćemo im prostor da ujedno to bude i njihov showroom.

Konkretno to znači da jedan dobavljač koji oprema kompletno kupaonicu ili sobu može opremiti više njih u drugačijem stilu i da njemu to bude ujedno i izložbeni prostor. Svaka soba može biti drugačija i na svakom tom proizvodu bi bio QR code koji bi direktno vodio prema proizvođačima”, pojašnjava Viszmeg.

Krešimir Bajamić, izvršni direktor Crasa, dodaje da će svaka soba biti personalizirana kada gost dođe, točno prema njegovim željama na ekranima će se prikazivati ponuda za njih. Zamisao je, ističu investitori, da hotel po sadržaju, lokaciji, opremljenosti i ponudi, primarno bude orijentiran za potrebe poslovnih ljudi.

“Većina poslovnih ljudi svakodnevno koristi slične aplikacije i taj koncept automatskog hotela zasigurno će im se svidjeti jer ima velike prednosti u odnosu na klasične hotele. Jedini izazov mogu biti gosti koji se još nisu ili ne žele prilagoditi tehnološkom napretku i digitalizaciji općenito.

Kako za njih tako i za sve druge goste, bit će osigurana dodatna podrška, telefonski, online ili direktnim kontaktom. Iskustva s automatiziranim hotelima su različita, od savršenih do manje dobrih. Baš zbog toga je bitna dobra priprema i provjereni sustavi upravljanja kako bi se maksimalno izbjegli mogući problemi i smanjile potrebe za intervencijama”, kaže Viszmeg.

Dvadesetak zaposlenih
Neko je nepisano pravilo, pojašnjavaju osječki poduzetnici, naravno ovisno o sadržaju i konceptu hotela, da se za manje hotele računa minimalno jedan zaposlenik po sobi, plus dodatni sadržaji. U slučaju HOP IN-a to bi značilo 50-ak zaposlenih. Ali njihova projekcija automatiziranog hotela tu brojku svodi na maksimalno njih 20-ak.

“Naš tim ima značajno i višegodišnje iskustvo u projektiranju i izvođenju svih vrsta instalacija u hotelijerstvu, kako na rekonstrukcijama tako i na novim projektima. To nam je iskustvo bilo od presudne važnosti u komunikaciji s ostatkom projektnog tima jer smo točno znali što je sve potrebno da bi se jedan takav projekat mogao realizirati.

Cijeli hotel

Više o temi

Izvor:Poslovni.hr