Infobip predstavio novi inovativan proizvod koji ima globalan potencijal

Multifaktorska autentifikacija je novi proizvod koji je Infobip predstavio u Vodnjanu. Ova inovacija, u koju je uloženo više od 6 milijuna eura, podiže standard sigurnosti na višu razinu.

Hrvatski jednorog Infobip predstavio je svoj novi proizvod u čiji je razvoj uloženo čak 47,8 milijuna kuna (6,3 milijuna eura). Riječ je o multifaktorskoj autentifikaciji, proizvodu koji ima globalan potencijal, a koji su razvili u suradnji s tvrtkama Send i Poduzetnički akcelerator Split.

Infobip u priopćenju navodi da proizvod ima napredne značajke i visoke razine sigurnosti te da predstavlja značajno poboljšanje dosadašnjih modela autentifikacije pristupa osjetljivim IT sustavima primarno putem pametnog telefona.

“Infobipova multifaktorska autentifikacijska rješenje je koje podiže standard sigurnosti na višu razinu. Jednostavna lozinka više nije dovoljna kako bi bila osigurana prava sigurnost naših računa. Naše rješenje korisnicima omogućuje autentifikaciju kroz tri smjera – putem mobilne mreže, biometrijom i verifikacijom sadržaja”, objašnjava Damir Prusac, potpredsjednik Infobipa za inženjerstvo.

Autentifikacija putem mobilne mreže, zbog korištenja podatkovne mreže operatora za verifikaciju broja telefona i nepostojanja PIN-a, minimizira mogućnost digitalnog napada i osigurava visoku razinu zaštite komunikacije. Biometrijska autentifikacija prepoznaje lice u čak 36 točaka na temelju čega preciznije rade izračun vektora i brže uspoređuju razlike lica pri tome verificirajući sadržaj skeniranih slika i dokumenata.

Iz jedne od najvećih tehnoloških kompanija u Hrvatskoj navode da je proizvod rezultat kombinacije postojećih znanja i tehnologija unutar Infobipa, ali obogaćen novim značajkama i funkcionalnostima koji su povećali kvalitetu korisničkog iskustva i razinu sigu

Više o temi

Izvor:Poslovni.hr