Način na koji tretiramo zaposlenike može imati dalekosežne posljedice na naš imidž u javnosti. Povezanost poslodavca i zaposlenika smatra se važnim aspektom i za potrošače.
Naime, tretman koji poslodavci pružaju svojim zaposlenicima može značajno podići, ali i srozati status određenog brenda.
Za potvrđivanje brojnih istraživanja, odnosno statističkih podataka, a prema Forbesu i LinkedInu ovo je 7 ključnih razloga zašto je potrebno voditi računa o employer brandingu:
- Čak se i polovica troškova zapošljavanja i obuke smanjuje ako tvrtka ima odličnu reputaciju
- 55% tražitelja posla odustaje od prijave nakon što ste naišli na negativne ocjene o tom poslodavcu
- Tvrtke s lošom reputacijom u prosjeku imaju 10% više plaća kako bi se nadoknadile employer branding
- Visokih 92% zaposlenih radije radilo bi u tvrtki s boljom reputacijom i napustilo svoj trenutni posao
- Tri najčešće platforme za širenje slika o dobrom poslodavcu su web stranice (69%), profesionalne mreže i portali (61%) te društvene mreže (47%).
- 59% vodećih regrutera radi na sve značajnijem ulaganju u employer branding i vidi ga kao temelj opće HR strategije tvrtke
- Nakon što su čuli o lošem tretmanu zaposlenika, čak 64% potrošača prestalo je kupovati usluge ili proizvode od te tvrtke
Ovi podaci mogu vam poslužiti
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr