Zuckerbergova nova platforma smjestit će se uz bok Instagrama, a na njoj će korisnici moći objavljivati sadržaj dužine od 500 znakova.
Sve većem broju tvrtki koje planiraju lansirati alternativu Cvrkut navodno se pridružuje i velika Meta. Prema Fast Company, Meta planira razviti vlastitu verziju ‘tekstualne’ društvene platforme koja bi trebala biti izravna konkurencija Twitteru.
Budući da broj korisnika i prihodi padaju otkako ju je preuzeo Elon Musk, Mark Zuckerberg a team to vidi kao izvrsnu priliku za krpanje vlastitih rupa u proračunu.
Vijest da počinju razvijati platformu kodnog naziva P92 ili Barcelona dolazi nedugo nakon što su izvijestili o ponovnom porastu dnevno aktivnih korisnika na Facebooku.
Osim što im bolje stoji ‘prvorođena’ platforma, tj Instagram bilježi dobre rezultate – korisnici su u prošlom kvartalu proveli 24 posto više vremena na platformi u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Dobra prilika
Kako doznaje Fast Company, ta bi platforma trebala nositi novi digitalni brend Mete. Naime, korisnici će se na novu platformu moći prijaviti preko svog Instagram računala, dok oni koji su na njemu blokirani neće imati pristup ni Twitter alternativi.
Prostor koji se na tržištu otvorio nakon što su razočarani korisnici krenuli puštati Twitter zbog Muskovih grešaka i stabilne pozicije Instagrama, ulijevaju nadu Zuckerbergu da će uspjeti izgraditi unosnu platformu. Također, za njega je dobar znak i to što se konkurencija (još uvijek) nije iskazala.
Mastodontrecimo, nije toliko user-friendly kao Twitter, a interes korisnika prema Plavi Skyju raste, ali je on još uvijek u beta fazi tako da ga šira publika ne može isprobati. Metina alternativa bi pak mogla svjetlo dana ugledati već sljedeći mjesec, a prema upućenima, objave neće biti veće od 500 znakova te će biti kompatibilne s postojećim alternativama, poput Mastodone.
Sada je na Zuckerbergu i njegovom vremenu da privuku utjecajne kreatore sadržaja koji trenutno čine samo 10 posto
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr