Facebook/Lidl
Autor: Dnevno.hr/IJ
Kupci u Lidlu često dolaze ne samo zbog namirnica, već i zbog posebne promotivne robe koja se prodaje na tvz. otocima usred trgovine na kojima se ovisno o tjednu može naći sve, od dječje obuće i odjeće do namještaja i alata za rad.
Nažalost, nerijetko se dogodi da kupci odu u trgovini kupe artikl po akcijskoj cijeni, a onda se razočaraju nađu pred praznim policama.
Sada bi takvih razočaranja trebalo biti manje, jer je Lidl u svojim njemačkim trgovinama uveo tzv. sustav semafora koji točno pokazuje koliko je određena vrsta robe još dostupna u dotičnoj poslovnici.
Novi sustav neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika, piše “Lebensmittel Zeitung” (LZ), a prenosi Fenix magazin.
Semaforski sustav
Lidlovi kupci sada već mogu vidjeti stvarno stanje zaliha svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici, a iz trgovačkog lanca najavljuju kako se sustav namjeravaju proširiti i na druga područja.
Lidlovi zaposlenici će ovisno o crvenom, žutom ili zelenom displeju moći provjeriti kakvo je stanje zaliha u susjednim poslovnicama.
U sustavu semafora crveno znači “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”.
U budućnosti bi se semaforski sustav trebao koristiti iu samom diskontu,
“To je revolucija za diskonte”, objašnjava u reportaži “LZ” menadžer Lidla Tim Schröder.
Ova “revolucija” moguća je jer Lidlova blagajna bilježi dodatne podatke o prodanim artiklima: tada više nije jasno je li majica još dostupna u trgovini, ali u kojoj se boji ili veličini još može kupiti.
Autor:Dnevno.hr/IJ
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.
Više o temiIzvor: Dnevno.hr