Omiljeni TV market u CEE regiji, poznat i kao TV market s pogledom, NE Dubrovnik 2023 započeo je 5. lipnja u Dubrovniku nakon što su pristigli vodeći stručnjaci TV industrije cijelog svijeta.
Do 8. lipnja Dubrovnik će biti središnje mjesto okupljanja stručnjaka, vodećih ljudi TV industrije i kupaca TV sadržaja koji će uz inspirativne ključna riječ, informativne razgovore za okruglim stolom ja prezentacije, premijerne projekcije TV sadržaja i mnoge druge prilike za umrežavanje u ugodnom ambijentu sa zanimljivim sudionicima i gostima sljedećih nekoliko dana imati priliku uspješno sklapati poslove.
Ovogodišnje i dosad najveće izdanje NEM Dubrovnika okupilo je rekordan broj sudionika, izlagača i sponzora. Umrežavanje je započeo uz kavu koji je omogućio OIV digitalni signali i mreže.
Frank Spotnitz, CEO i izvršni producent, Big Light Productions te čest i omiljeni gost NEM Dubrovnika, predstavljen je kao prvi od 11 keynote govornika. G. Spotnitz iznio je svoje viđenje promjena koje se neprekidno događaju u televizijskoj industriji: „Ako želimo poboljšati televiziju u Europi, onda mi se čini da je dobar početak imati osnovne vrijednosti prema kojima stremimo. Trebamo pokrenuti praktične, konkretnije strategije – u svim europskim područjima, ali pogotovo u malim zemljama gdje su resursi manje dostupni. Na taj nedostatak ekonomske moći možda se gleda kao na hendikep, ali isto tako može biti i prednost – to su mjesta gdje je promjenu lakše prigrliti upravo zbog njihove veličine.“
Maria Rua Aguete, Omdia, otvorila je program Panel Rooma prezentacijom BRZI prihodi, u kojoj je najavila što očekuje od FAST poslovanja u regiji CEE rekavši, između ostaloga, da korisnicima FAST-a postaje manje zanimljivo kako raste broj pretplata za plaćeni TV sadržaj, uz konstantno velik broj gledatelja besplatnih TV programa. Očekuje se da će FAST u Istočnoj Europi u sljedećih pet godina udvostručiti prihode te u 2028. godini ostvariti prihod od 42 milijuna dolara.
Prvog dana NEM-a prisjetili smo se proteklih uzbudljivih deset godina u kojima je nastao i rastao New Europe Market (NEM). Na okruglom stolu NE 10 godina, održanom pod sponzorstvom Mediavisionuz Sanju Božić-Ljubičić, direktoricu Pickboxa, Mediatranslationsa, Mediavisiona i NEM, sudjelovali su dugogodišnji suradnici i prijatelji Glup.
Govorili su o proteklih deset godina, prisjećajući se raznih anegdota i nezaboravnih zajedničkih trenutaka na TV marketu na koji rado dolaze svake godine. „Divno je vidjeti kako se ovo događanje razvilo. To je jedino događanje na kojem možete vidjeti konkurenciju i izmijeniti ideje. Ovaj zatvoreni krug pun je energije“, rekao je Pavel Stantchev, a Branko Čakarmiš dodao: „NEM je počeo kao mala ideja koja je prerasla u događanje svjetske klase za našu industriju.“
Kao ponosni sponzor prve večeri, Televizija Sony Pictures održana ekskluzivna projekcija serije Upozorenje: Jedinica za nestale osobe uz vrlo posebne goste: Dania Ramirez (Sladokusac: Rogati dječak, Jednom davno, Svita) i Ryan Broussard (Only Murders in the Building, Sistas, Black Bird) sudjelovali su u pitanjima i odgovorima nakon projekcije koju je moderirao Mark Young (EVP, Distribution, SPT, EMEA). Zvijezde ove televizijske serije izjavile su kako im je iznimno drago što je Fox najavio i drugu sezonu odmah nakon velikog uspjeha prve sezone na više platformi. Najavljeno je da će drugu sezonu producirati Carla Kettner (Panhandle, The Blacklist, Bones) s Johnom Eisendrathom kao izvršnim producentom te da će druga sezona serije nastaviti pružati zanimljive i uzbudljive priče.
Prvu večer savršeno je zaokružio Eutelsatov party na kojem su uzvanici u ugodnoj atmosferi razgovarali o zanimljivim panelima, govornicima i novim mogućnostima umrežavanja koje očekuju sljedećih nekoliko dana.
Bio je to savršen završetak str
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr