Čini se kao kraj izravnim ugovorima između streamera i robnih marki na način na koji je to bio slučaj, jer će streameri uskoro biti ograničeni u pogledu načina prikazivanja oglasa. Brendovi moraju uzeti u obzir ova pravila kada biraju gdje i kako uložiti novac, a za neke od njih Twitch možda više nije vrijedan ulaganja.
Nova pravila definiraju načine na koje će se od 1. srpnja moći oglašavati, a na koje to više neće biti moguće.
Tako će jedan od najčešćih oblika oglašavanja, poput ugradnje oglasnih jedinica preko cijelog ili dijela zaslona, biti zabranjen. S obzirom da Twitch, kao na pr. YouTube, na istim mjestima prikazuje reklame žele da se upravo one vide.
Najviše zabune uzrokuje pravilo 3% gdje se prikaz oglasne jedinice dopušta ako ne zauzima više od 3% zaslona. Nije jasnoprimjenjuje li se pravilo od 3% na svaki pojedinačni oglas ili na ukupan broj prikazanih oglasa.
Više o temiIzvor:Bug.hr