Meta radi na društvenoj mreži dizajniranoj da se natječe s Twitterom. Ovo bi moglo omogućiti korisnicima da prate račune koji već prate na Instagramu, ali i dovesti pratitelje s decentraliziranih platformi poput Mastodone. Glasnogovornik tvrtke potvrdio je za BBC da je platforma doista u razvoju.

– Istražujemo samostalnu decentraliziranu društvenu mrežu za dijeljenje tekstualnih ažuriranja. Vjerujemo da postoji prilika za poseban prostor u kojem bi kreatori i javne osobe mogli dijeliti pravovremene vijesti o svojim interesima – rekla je Meta.

Glavni direktor proizvoda Metin Chris Coxkomentirao je da je u tijeku kodiranje na platformi. Tehnološki div namjerava ga objaviti uskoro, iako nije naveden datum, makar se nagađa da bi platforma mogla biti dostupna već krajem lipnja.

Na internetu su se pojavile snimke ekrana koje su interno prikazane zaposlenicima, potencijalno dajući ideju o tome kako će aplikacija izgledati. Izvori unutar tvrtke rekli su BBC-ju da su te nabavljene slike autentične. Ako jesu, izgled ove nove platforme bit će poznat svima koji su proveli vrijeme na Twitteru.

Društvena mreža, čiji je radni naziv P92, mogla bi se pokazati većom konkurencijom Twitteru od BlueSkyja ili Mastodona. Iako su obje platforme privukle korisnike razočarane Twitterom, teško je “početi od nule” na novoj društvenoj mreži i ponovno se izgraditi.

Ipak, Instagram zajednica je ogromna. Meta kaže da ima oko dvije milijarde korisnika, što je manje od 300 milijuna za koje vjeruje da koriste Twitter, iako se te brojke više ne mogu provjeriti.

Ako se čak 25 posto korisnika Instagrama može nagovoriti da koriste P92 (nedvojno će imati puno privlačniji naziv kada se lansira), odmah će postati veći od svog starijeg rivala. Meta kaže da crpi ‘inspiraciju’ iz drugih proizvoda, iako su drugi rekli manje ljubazno… Stories na Facebooku temelji se na Snapchatu, a Reels na Instagramu nepogrešivo je sličan TikToku.

T

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr