Kad je 21. studenoga 1945. godine, Hélène Lazareff, Ruskinja rođena u Parizu, pokrenula moderan ženski časopis koji će postati glavna stvar u domu svake žene u Francuskoj, željela je samo najbolje za svoje čitateljice, cijenila ih je i smatrala da zaslužuju da ih se konačno smatra jakim i neovisnim ženama, aktivnim sudionicama društva, koje ne samo da imaju što za reći i nego i žele da ih se čuje. Nadahnuta vremenom koje je provela u New Yorku tijekom Drugog svjetskog rata, Lazareff je razvila vlastiti koncept za ženski časopis čiji je ključni urednički pristup bio pružiti ženama ekskluzivan i neusporediv pristup modi i ljepoti, a istovremeno zadržati bliskost sa svojim čitateljima.
Jak društveni angažman bio je imperativ uredničkog koncepta koji već gotovo 80 godina uspješno slijedi međunarodna obitelj najpoznatijeg modnog magazina na svijetu, francuskog Ellea, koji danas broji čak 33 milijuna čitatelja diljem svijeta, kroz 45 izdanja časopisa Ellea u 43 zemlje svijeta te 46 web portala s gotovo 100 milijuna jedinstvenih posjetitelja svakoga mjeseca. Tu uspješnu editorijal formulu, koja je od početka bila puno više od modnog brenda, slijedi i hrvatsko izdanje Ellea čiju naslovnicu popularnog „September issuea“ krasi mlada i prkosna Romkinja Severina Lajtman, koja je i sama odavno nadišla sredinu u kojoj je odrasla.
Ova mlada žena koja ruši sve predrasude danas je uspješna studentica dva strana jezika na Filozofskom fakultetu, a uz studiranje i rad (kako bi si osigurala egzistenciju), marljivo brusi svoj glumački talent kako bi joj se još jedna želja ostvarila – da upiše glumu na zagrebačkog Akademiji dramske umjetnosti.
„Biti na naslovnici međunarodnog časopisa mi zaista puno znači i velika mi je čast što sam dobila priliku. Nisam ni sanjala da ću ikada išta u modnom svijetu raditi, no spontane stvari su mi najbolje i sigurna sam da mi je ovo jedna od najboljih stvari što mi se događa u životu“, ističe Severina, dok glavna urednica hrvatskog izdanja Ellea Jelena Veljača objašnjava kako je zapravo cijeli novi broj posvećen različitim identitetima i slavi različitost i priliku da zaista budemo ono što jesmo:
„Novi broj hrvatskog Ellea ulovio se u koštac s temom koja je možda jako trendi, ali i najosjetljivija od svih tema: identitetom. I dok se identiteti često koriste za ideološke pa i političke bitke, Elle u svojoj tradiciji ima slavlje svih različitosti i doista autentično prihvaćanje promjene. Štoviše, Elle kao brend često je u bazenu lifestyle i modnih časopisa bio lučonoša progresivnih misli i dijaloga, što je put kojim ‘novi’ hrvatski Elle ponosno kroči. Od naše cover djevojke koja je Romkinja i koja žudi za životom iznad nacionalnosti, ali bez skrivanja – uz ponos i prihvaćanje onoga tko jesmo, preko Barbare Nole, inspiracije za sve žene koje su nakon velike ljubavi ostale same i sada hrabro kroče u svijetu koji je krojen za heteronormativne nuklearne obitelji, do Leone Paraminski, koja govori o karijernim i životnim promjenama u drugom smjeru od očekivanog za jednu zv
Izvor:Profitiraj.hr