Od ravnopravnosti, dječjih prava i informiranja do poboljšanja turizma – kako komuniciranjem doprinijeti zajednici?

Pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri i punjenje kreativnih baterija u proljetnoj atmosferi rovinjskog hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacije koje će u njegovo deveto izdanje od 20. do 23. travnja okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivala; sudionici se i ovoga puta može sudjelovati u čitavom nizu zanimljivih rasprava o temama od velike važnosti za industrijukao i za društvo u cjelini, a neke od njih izdvajamo u nastavku.

EUROPA, STRANO UPLJETANJE I MANIPULACIJA INFORMACIJAMA

Prije početka 21. stoljeća bilo je nezamislivo da ćemo imati informacije u tolikoj mjeri da ćemo postati dezinformirani – na opasnost od dezinformacija u Europskoj uniji i njihov utjecaj na javno mišljenje i demokraciju utječu i strani akteri koji lažnim informacijama napadaju EU te, naravno, društvene mreže kao izvori niza neistinitih podataka. No Europska komisija u Hrvatskoj smatra da je moguće izaći kao pobjednik iz te borbe, što je upravo tema njihova panela: Europa, strano uplitanje i manipulacija informacijama. Domaćin razgovora bit će Ognian Zlatev(voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj), a pridružit će mu se Jasna Jelisić(voditeljica, Western Balkans Task Force, European External Action Service) te će se u razgovoru sa sudionicima zajedno naglasak staviti na suradnju u borbi protiv dezinformacija.

ŠEĆERNA GROZNICA

Prekomjerna težina u ranom djetinjstvu može imati značajan utjecaj na fizičko i mentalno zdravlje djece, kvalitetu njihova života, a povećava rizik od pretilosti i drugih kroničnih nezaraznih bolesti u odrasloj dobi. Brojni su uzroci, ali jedan je od značajnijih taj što su djeca izložena oglašavanju prehrambenih proizvoda s visokim udjelom masti, soli i šećera (HFSS). UNICEF Hrvatska na panelu Sugar Rush: Ispitivanje učinka oglašavanja HFSS-a djeci upozorit ćete na taj rastući problem i dati savjet kako odgovornijim marketingom možemo stvoriti okruženje koje obećava pravilan prehrambeni izbor. Domaćin panela bit će Martina Prokl Predragović (komunikacijska konzultantica, UNICEF Hrvatska), au razgovoru o suradnji različitih sektora pridružit će joj se Anđela Buljan Šiber(predsjednica uprave, HURA i IAB Croatia / Izone),Maja Lang-Morović(prof. rehabilitator, Hrvatski zavod za javno zdravstvo) iLidija Gamulin(voditeljica partnerstava, UNICEF Hrvatska).

EUROPA JEDNAKOST

Način rada mijenja se pri uvođenju novog zakona – nekad su te razlike jedva primjetne, a nekad one mogu potaknuti korjenitu promjenu. Primjer je takve revolucionarne promjene Direktiva o ženama na čelnim pozicijama, koja zahtijeva povećanje udjela žena na vodećim pozicijama do 2026. godine. Ovaj korak prema rodno osviještenoj politici, boljoj ravnoteži poslovnog i privatnog života i uklanjanju rodnih razlika na tržištu rada bit će tema panela Europa jednakosti Europske komisije u Hrvatskojkoji će voditi Andrea Čović Vidović(zamjenica voditelja Ureda Europske komisije u Hrvatskoj te voditeljica odnosa s javnošću EK u Hrvatskoj), au razgovoru sa sudionicima festivala pridružit će joj se Marina Burazer (direktorica marketinga, Fortenova grupa).

POKAŽI MI NOVAC!

Hrvatska je česta destinacija velikih produkcija i filmskih ekipa: neki od najpoznatijih primjera su nezaobilazni Igra prijestolja sniman u Dubrovniku ili hrvatskom otoku Vis, koji je glumio Grčku u filmu Mamma Mia: Evo nas opet. Sve su to bile odlične prilike da se Hrvatska progura u svijetu showbiza, ali kada će napokon zaista glumiti Hrvatsku? Kada ćemo se distancirati od imidža jeftine destinacije za snimanje filmova i potruditi se da naša prekrasna turistička odredišta postanu prepoznatljiva u svijetu? Hrvatska gospodarska komora panelom Pokaži mi novac! Filmska produkcija za dobar posao u Hrvatskoj uz predstavnicu Jagodu Divić (samostalna savjetnica, Hrvatska gospodarska komora) i sugovornika Dalibora Matanićahvaljenog scenarista i filmskog redatelja, na Danima komunikacije skrenut će pozornost na brendiranje Hrvatske kroz film iz poslovne perspektive, što može pomoći ne samo lokalnim filmovima – već i cijeloj turističkoj branši.

KOMUNICIRANJE EUROPE U VRIJEME POLIKRIZE

Nedavni događaji na svjetskoj pozornici suočavaju se i građani i kreatori politike s dubokim izazovima. Međutim, poslužili su i kao katalizator za nova rješenja i politike u raznim područjima, od digitalne i zelene tranzicije do sigurnosti. Jedan od primjera je i EU Zakon o umjetnoj inteligenciji, koji predstavlja prvu horizontalnu regulaciju umjetne inteligencije na svijetu, stavljajući Europu na čelo u postavljanje globalnih standarda. Upravo će to biti jedna od tema razgovora Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj Komuniciranje Europe u vrijeme polikrizeu kojemu će sudjelovati Maja Ljubić Kutnjak (Odnosi s medijima, Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj) i Milly Doolan (glavni direktor, Euronavigator).

I ranije prepoznat po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja traži iz uobičajenog i potiče promjene, Dani komunikacije sa svojima netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkih razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Prijave za sudjelovanje najednom od najboljih svjetskih eventaprema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su nawww.danikomunikacija.com.

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr