Svoja festivalska vrata uskoro otvaraju kreativcima, digitalcima, komunikolozima, dizajnerima i svim ljubiteljima kreativnosti i tržišnih komunikacija. Dani komunikacijakoji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivalaa posebno veseli činjenica da se sudionici i ovoga puta može sudjelovati u čitavom nizu zanimljivih rasprava o temama od velike važnosti za industrijua neke od njih izdvajamo u nastavku.
MI BI NEŠTO ZELENO
Od masovne proizvodnje do greenwashinga i neodrživih praksi – sve su to zamke za prevaru potrošača koji pokušavaju djelovati svjesno. Stoga će se u razgovoru zvati Mi bi nešto zeleno powered by Green.hr sudionici raspravljati uz domaćina Damira Ciglara(Renaissance Allrounder, Imago Ogilvy) te Ivanu Budin(članica uprave, Valamar Riviera),Vinka Filipića(osnivač, Green.hr / direktor, Greencajt Festival) iIgor Mladinović(suosnivač i direktor, Ognjište) i zajedno pronaći način za praksu koja se ističe kvalitetom – i održivošću.
MOGU LI IMATI VAŠU POZORNOST, MOLIM? ZAŠTO JE PAŽNJA NOVA PARADIGMA ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE OD TEADS-a
Što su komunikatori uopće postigli ako ne mogu zaokupiti i zadržati pozornost publike? Pozornost je ključna jer omogućuje robnim markama za poboljšanje korisničkog iskustva i budu pamtljiviji potrošači. No kvaka je u tome što ljudi imaju ograničenu sposobnost obrade sadržaja. Katarina Kabiesz(Voditelj odjela Insights CEE, Teads) iSergiu Gruita(Regional Industry Director CEE, Teads) predvodit će programski segment Mogu li dobiti vašu pozornost, molim? Zašto je pozornost nova paradigma za digitalno oglašavanje Teadsagdje će glavna tema biti kreiranje upečatljivog sadržaja koji lako privlači i zadržava pozornost.
BUDUĆNOST JE OKOMITA S MALO AI
Podebljana grupa podiže digitalni svijet na novu razinu na svom panelu Budućnost je okomita s prstohvatom AI autora bold.groupgdje će stručnjaci Olja Nestov(Viši stručnjak za digitalni marketing, Atlantic Grupa & Menadžer digitalnog marketinga godine u Srbiji),Jan Kukovec(Partner/CEO, 9:16 HUB) iAljaž Peklaj(partner i strateški direktor, bold.group) diskutirati o vertikalnom formatu, koji osvaja svijet putem aplikacije kao što su TikTok i Snapchat. Svi žele ostati u tijeku s promjenama, pa je nužno dotaknuti se i umjetne inteligencije – njezine trenutne upotrebe, ali i budućeg potencijala. Panelisti će sudionicima pokazati i alate i strategije za bolju prodaju i marketing.
USPJEH I USTRAJNOST: KAKO VODITI VRIJEDAN POSAO U HRVATSKOJ
U razgovoru naziva Uspjeh i upornost: Kako voditi isplativo poslovanje u Hrvatskoj neki od najuspješnijih domaćih poduzetničkih lidera pružit će uvid u to kako uspjeti na izazovnom tržištu i kakvo je ono u usporedbi s regijom ili daljnjim tržištima. Razgovor pod moderatorskom palicom Maroja Sabljića (CEO, JaTRGOVAC) pridružit će se Ognjen Bagatin (CEO, Clinical Synthesis), Lada Fiorio Tedeschi (potpredsjednik, Atlantic Grupa) i John de Jong (predsjednik, Digital Nomad Association Croatia / suosnivač, Webpower Adria) te podijeliti osobne priče i iskustva, pružajući vrijedne poslovne uvide.
ISKUSTVO JE NOVI BREND: VAŽNOST STVARANJA BESPREKIDNOG PUTOVANJA KUPCU
Mnogo je načina za isticanje brenda u moru drugih na nemilosrdnom tržištu. Jedan je od sigurnih načina za uspjeh na tom području besprijekorno iskustvo za klijente. Ascanius Media svojim panelom Iskustvo je novi brend: Važnost stvaranja besprijekornog korisničkog putovanja od Ascanius Media pokazat će, uz pomoć primjera iz iskustva i praktičnih strategija, da je moguće izgraditi brend koji klijenti nikada neće zaboraviti. Aleksandar Mitrović(Account Director, Ascanius Media) objasnit će zašto su upravo zanimljiva priča, jednostavnost, pristupačnost i dosljednost na svim kanalima i platformama tajni sastojci nezaboravnog iskustva.
OD ZNANSTVENE FANTASTIKE DO STVARNOSTI: ISPITIVANJE AI U RATOVANJU
Inovacija, uz brojne blagodati, može imati i tamnu stranu – koja dolazi s nizom izazova i rizika, kako pravnih tako i etičkih. Tko je odgovoran za transparentnost i kontrolu takvih sustava? Tko razmišlja o potencijalnim neželjenim posljedicama i nepredviđenim rizicima umjetne inteligencije? Na panelu Od znanstvene fantastike do stvarnosti: CroAI stavlja AI na test u ratovanjuu razgovoru koji će moderirati Jan Štedul (Head of Growth, Mindsmiths), stručnjaci za umjetnu inteligenciju i sigurnost Alen Delić (potpredsjednik Hrvatske udruge menadžera sigurnosti) i Srđan Kovačević (suosnivač i CEO, Orqa) odgovorit će na ključno pitanje: možemo li svoje povjerenje dati u ruke umjetne inteligencije?
IZABERI ZDRAVLJE, IZABERI SVOJU BUDUĆNOST, IZABERI ŽIVOT
Suočimo se s činjenicom: mediji su iznimno utjecajni kada je riječ o javnom odgovoru na zdravstvene probleme. Njihov utjecaj proteže se dalje od samog pružanja informacija; često i oblikuju naše stavove i pristupe zdravstvenim pitanjima. To je također važno u poslovanju – što tvrtka može učiniti kako bi poboljšala dobrobit svojih zaposlenika i trebamo li se odreći stolnog tenisa u korist bolje zdravstvene zaštite? Organizatori konferencije Back Together Natko Beck (liječnik i zdravstveni utjecaj) i Tajana Beck (voditeljica konferencije Back Together) u panelu naziva Odaberite zdravlje, odaberite svoju budućnost, odaberite život #backtogether by Backtogether na DK2023 potaknut će zajednicu na zdravije komunikacije.
Uz rasprave s domaćim stručnjacima, uzbudljivih tema neće nedostajati ni u glavnoj festivalskoj dvorani. Nakon Edward Snowden, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Može, strateg i direktor tvrtke Highsnobiety, koji pomaže robnim markama da zacrtaju put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodeći futurist za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jedan od najoriginalnijih mislilaca u reklamnoj sferi i šire te globalni kreativni direktor Ogilvyja; Oprahina IT djevojka i autorica bestselera rasprodaje turneje po cijelom svijetu Kristine Kuzmić omogućuje Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojcaDolina Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionir oglašavanja sa svrhom Thomas Kolster powered by ENNA, potpredsjednik komunikacija brenda adidas i voditelj web3 studija brenda Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – stratega svjetskog glasa Campbella haljinanema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su nawww.danikomunikacija.com.
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr