Početkom svibnja Marko Njavrodolazi na pozicijuIzvršni direktor operacija (COO) Grupe Franckte ćeš, uz direktora Ivana Artukovića (CEO) i izvršni direktor za financije Lidiju Kljajić (CFO), čine tročlani menadžment tvrtke.
Kao izvršni direktor za operativno poslovanje bit će zadužen za upravljanje u strateškim i operativnim područjima s fokusom na sektore Marketing, Prodaja i distribucija, Istraživanje i razvoj te Lanac opskrbe. Na novoj poziciji bit će zadužen za daljnje unapređenje i modernizaciju poslovnih procesa unutar Francka, kao i jačanje inovativnog i razvojnog potencijala tvrtke i Franckovih robnih marki, među kojima su Jubilarna kava, Franck cappuccino i čajevi, te espresso uspješnice poput npr. Franck Superiore i Stretto espresso.
Iza Kad su Njavre stoji iza više od 20 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Franck dolazi u Grupu s pozicije glavnog direktora Strateškog poslovnog područja razgovor u Atlantic Grupi s istaknutim regionalnim brendovima poput Smokija i Štarka s ukupnim godišnjim dolaskom od gotovo 100 milijuna eura. Sa svojim timom inicirao je i realizirao investicijske cikluse na kategorijama čokolade, biskvita i vafla te proveo uspješno repozicioniranje krovnog brenda, a poseban doprinos dao je s projektom početka razvoja proizvodnih kapaciteta, odnosno izgradnje nove tvornice ekstrudiranih proizvoda čime je postavio temelje za budući rast i razvoj. .
Njavro je veći dio svoje karijere proveo upravo u industriji pića, u Zagrebačkoj pivovari gdje je i započeo karijeru. Bio je regionalni predsjednik Molson Coorsa za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovara, s ukupnom godišnjicom od gotovo 200 milijuna eura. Obnašao je i funkciju glavnog direktora Molson Coorsa u Bugarskoj te direktora marketinga u Rumunjskoj. Prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za ključne brendove Stella A
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr