Što su Hrvati najviše tražili i kupovali na modnim e-trgovinama?

Nakon pandemije 2020. godine, u 2021. i 2022. na velika vrata e-trgovina vratila se svečana i formalna odjeća. Prema podacima modne platformeGLAMI.hrHrvaticama i Hrvatima se više sviđajusvečani i formalni modni odjevni predmetiposebne kombinacije koje jednako dobro funkcionirajuu uredu iu večernjim izlascimaovi klasicikombinacije za svečane prigode.

Štoviše, kada se radi o protekloj godini, riječ je danapametnjakovićkia ukoliko se s njom još niste upoznati,pametnjakovićkiopisujekombiniranje opuštenih odjevnih predmeta i želju da se odijevate profinjeno. Ono što je donedavno izgledalo nespojivo, postalo je jedan od najpoželjnijih trendova odijevanja, dokaz tome je i činjenica da se pretraga ovog pojma na Googleu tražila udvostručila u 2022. godini.

Odjeća za više prigoda postala je omiljeni trend na GLAMI-ju

Čini se da surad od kućeali inepovoljni ekonomski uvjetiimali utjecaja na stil odijevanja Hrvata. Pokazalo se kako sve više biramoudobne odjevne predmetekoji prate modnu filozofijupametnjakovićkiodijevanja i mogu selako kombiniratiu različitim prilikamaod formalnih pa do opuštenih.

Trik je ukombiniranje univerzalnih komadana nove, kreativne načine. Sako u sportsko-elegantnoj kombinaciji? Može! Sve što trebate je upečatljiva majica, sportske, elegantne hlače iležerancipele i spremne ste iz ureda skočiti s curama i dečkima na večeru u finom restoranu!

U GLAMI-ju ističu kako i statistika potvrđuje visoku potražnju zauniverzalnim komadimakoji se lako kombiniraju. Tako je potražnja za mokasinkama skočila 87%, za majicama, topovima i majicama bez rukava za 42%, za blejzerima i sakoima za 29%, te tenisicama za 16%.

U svečanim prigodama igra se sigurnije

Kada se radi o posebno svečanim prigodama, potrošači nisu pokazali toliku potrebu za raznolikosti, au GLAMI-ju ističu kako predstavnici modnih e-trgovina niti ne očekuju značajne promjene u ovoj modnoj kategoriji. Ne, s obzirom na dosadašnja iskustva pretpostavljaju da bi kategorija svečanog odijevanja mogla biti međutri s najvećim rastom u 2023. godini. U 2022. pak zabilježen je rast prodaje sandala za 145%, haljina za 30% i muških odjela za 55%.

Što Hrvati najviše pretražuju u e-trgovinama?

Prema istraživanju moderne platformeGLAMI.hru top 5 omiljenih odjevnih predmeta u Hrvatskoj spadajuhaljine i tenisice. Hrvaticama su omiljeni odjevni predmet haljine koje zauzimaju tri od pet mjesta najpopularnijih odjevnih predmeta. Posebno su traženehaljine s točkastim uzorcimadok dva mjesta među top 5 omiljenih odjevnih predmeta zauzimaju manje ili više svečanohaljine s cvjetnim uzorcima. Preostala dva mjesta pripadaju Nike tenisicama koje su među 8 od 10 najtraženijih pojmova na GLAMI-ju, te Skechers tenisicama za sve dobne skupine i rodove.

Boje koje smo voljeli u 2022. – koje su boje skinule crnu s trona?

Iako su neutralne boje i dalje vladarice modnog izričaja Hrvatica, 2022. godina donijela je nekoliko iznenađenja. Crna boja imala jenajveći padu 2022. u usporedbi s prethodnom godinom, dok su neke druge, inače ne baš popularne boje zabilježile značajan rast na tražilici modne platformeGLAMI.hr.

Iako se ne čini kao očiti izbor, posebno se tražilanarančasta boja kao simbol sreće, radosti i optimizmanakon modno turobnih pandemijskih godina. Osim narančaste iznimno popularne bilesu zelena i ljubičastano ne bilo koje nijanse.

Među nijansama zelene boje, najviše se tražilaBottega zelena, simbol talijanske profinjenosti koja je zapela za oko svih ljubiteljica luksuzne modne marke Bottega Veneta. Slično se dogodilo isumirujućom Very Peri nijansom ljubičasteboje koju je Pantone u 2022. proglasio bojom godine i time utjecao na modni svijet.

Više o temiIzvor:Poslovni.hr