Influencerska kampanja dvije hrvatske agencije ostvarila je preko 10 tisuća preuzimanja aplikacija u 10 dana

Već i ptice na granici znaju da se brojnim tvrtkama sve više isplati ulagati u kampanje koje za njih provode influencere na društvenim mrežama, ali uistinu je iznenađujuće o kojima je riječ brojkama.

U suradnji s ARCH. Influencer Agencyjem, Crew Media sudjelovao je u kampanji čiji je cilj bio popularizirati i povećati broj preuzimanja mobilne igre ‘Dice Dreams’. Kampanja je trajala deset dana, a 25 kreatora iz Crewa u prosjeku je objavilo jedan do dva TikTok videa te su podržali kampanju i putem svojih Instagram profila. Evo i rezultati kampanje.

– U svega deset dana od početka kampanje ostvareno je preko deset tisuća preuzimanja igrice, pa mogu slobodno reći da je suradnja bila fantastična. Jedna od ključnih stvari u ovakvim kampanjama je kvalitetna komunikacija zbog velike količine kreatora koji sudjeluju. Također, potrebno je dogovoriti i razraditi strategiju, te istu prilagoditi svakom kreatoru da odgovara njegovom ili njenom sadržaju.

Stotine tisuća pregleda

Zbog prijašnjih kvalitetnih suradnji, agencija ARCH. je inicirala suradnju, a jedna od ključnih prednosti je iskustvo koje imamo u dosadašnjim kampanjama. Svaki put imamo priliku naučiti nešto novo i unaprijediti model suradnje, a sve se to odmah može osjetiti na rezultatima – rekao je za Lider Dario Marčacvlasnik tvrtke Crew Media.

Marčac je dodao da Crew trenutno ima 11 članova i više od 50 vanjskih partnera ili TikTok kreatora, a bave se vođenjem TikTok profila, jednokratnim marketinškim kampanjama i edukacijom o društvenim mrežama.

– Kampanja je imala dvije faze. Prva faza uključila je 15 influencera koji su objavljivali sadržaj prvom polovicom veljače. Zatim druga faza, u koju je bio uključen Crew, imala je 23 influencera i bila je aktivna u drugoj polovici veljače. Zagovaramo autentičnost influencera te ih potičemo da uvijek kreiramo sadržaj koji je njima i njihovim pratiteljima poznat i prirodan.

Tako su na TikTokuu, YouTube-u i Instagramu u razdoblju od deset dana promovirali Dice Dreams na način koji odgovara njihovom uobičajenom sadržaju. Publika je to prepoznala, što se vidi po rezultatima, ostvarili smo na stotine tisuća pregleda u kratkom razdoblju – rekao je za Lider Davorin Šmit, suosnivač ARH. Agencija za utjecaje.

Schmidt je dodao da je prije dvije godine ARCH. neprestano radi na influencer kampanjama za Candivore i mobilnu igricu Match Masters. Pokrili su Balkan, Mađarsku, Češku, Slovačku, Rumunjsku i Njemačku te nastavili s Nizozemskom, Belgijom, Skandinavijom, Baltikom i Ujedinjenim Kraljevstvom.

‘Potičemo autohtoni pristup’

– Trenutno pokrivamo cijelo govorno područje engleskog jezika. Surađujemo sa stotinama influencera mjesečno, a Match Masters se igra diljem svijeta. Osim toga, surađujemo s igrama World of Tanks, i World of Warships te Surfsharkom kojima pokrivamo njemačko govorno područje, Nizozemsku, Baltik, Rumunjsku, Mađarsku, Češku, Balkan i Grčku. Ukupno ostvarujemo milijune pregleda mjesečno – dodao je Šmit čija je tvrtka u 2022. godini ostvarila dva milijuna eura prihodadok u 2023. ciljaju ostvariti preko pet milijuna.

Jedna od najvećih prednosti TikToka njegov je organski doseg, objasnio je Marčac. Kada kreatori stvaraju zanimljiv sadržaj, on će se prikazati pred očima brojnih gledatelja. Ukoliko kreator stvori kvalitetan ‘poziv na akciju‘, gledatelji će osim pregleda videa preuzeti igru ​​i naravno, kasnije dodatno platiti razna unaprijeđenja koja su dostupna unutar igre.

– Prednosti promocije proizvoda

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr