Na pomolu je novo preslagivanje na tržište prodaje naftnih derivata na slovenskom i hrvatskom tržištu, gdje su se kao glavni akteri izbistrili Ina i Petrol, a kao novi glavni izazivač pojavljuje se Shell.
Kako bi dobio odobrenje regulatora za najavljeno preuzimanje tvrtke OMV Slovenija, mađarski Mol morao se odreći svojih 39 benzinskih postaja u Sloveniji koje je upravo prodao slovenskoj tvrtki Shell Adria. Iako ta slovenska tvrtka postoji već gotovo trideset godina, dosad je u Sloveniji imala samo devet benzinskih postaja, pa preuzimanjem 39 Molovih postaja postaje respektibilan igrač na slovenskom maloprodajnom tržištu naftnih derivata.
– Ova kupnja važan je korak naprijed za prisutnost brenda Shell u Sloveniji, a kupcima znači veći izbor jer povećava tržišnu konkurenciju – rekao je Shellov izvršni direktor za regiju Gregor Omejc.
Istodobni brend Shell sve više prodire i na hrvatsko tržište, gdje je u posljednje vrijeme dinamizirao otvaranje novih benzinskih postaja, čiji se broj nedavno pojavio na tridesetak. No za razliku od Sl
Više o temiIzvor: Leadermedia.hr