Epicova nova MetaHuman tehnologija ima za cilj olakšati animiranje lica u Unreal Engineu

Epic Games je u 2021. godini lansirao set alata za lakšu izradu 3D modela ljudskih likova, a sada je najavio kako ćete nadograditi taj set s MetaHuman Animatorom – alatom za snimanje i detaljno animiranje njihovih lica u Unreal Engineu.

mehauman-animator_2Naime, uz pomoć iPhonea ili HMC uređaja, programeri će moći snimiti izvedbu glumaca i za samo nekoliko minuta implementirati njihove vizuale i glumu u Unreal Engine za korištenje u svojoj videoigri ili drugom vizualnom projektu. Epic je također predstavio dodatne alate s kojima će moći dodatno obraditi svaki zabilježeni pokret na licu, ali i potpuno zamijeniti 3D model snimljenog glumca s drugim modelom.

Cijeli taj proces snimanja i implementacije izvedbe u Unreal Engine predstavljen je na pozornici ovogodišnjeg State of Unreala, zajedno s vizualnom prezentacijom nadolazeće Unreal Engine igre Senua’s Saga: Hellblade II.

Taj Animator bit će dio MetaHuman dodatka za Unreal Engine kojeg će svi zainteresirani moći besplatno preuzeti i koristiti u svojim projektima. Funkcionirat će uz pomoć iPhonea 11, zajedno s iOS aplikacijom Live Link Face koja je također besplatna.

Iako za sada još uvijek nema točnog datuma lansiranja ove tehnologije, Epic Games je izjavio kako bi trebao biti stići nekoliko mjeseci.

23.03.2023Autor:

Više o temiIzvor: Gameperspectives.hr