Vrijednost izvoza MI Braća Pivac lani je porasla 2,5 puta

Mesna industrija Braća Pivac lani je izvela svojih proizvoda u vrijednosti od 6,6 milijuna eura (49,5 milijuna kuna), što je za čak 2,5 puta više nego u 2021. kada je vrijednost izvoza iznosila 2,7 milijuna eura (20). ,2 milijuna kuna). Iako je riječ o malom iznosu u odnosu na prihode ukupne od 290,7 milijuna eura, dinamika rasta izvoza je respektabilna.

Iz tvrtke poručuju da je potvrditi stratešku usmjerenost na kvalitetu proizvoda, fleksibilnost prema potrebama kupaca, asortiman i cjenovnu konkurentnost, a svoje proizvode izvoziti u većinu zemalja EU, ističući posebno tržišta Njemačke, Slovenije, Bugarske, Rumunjske, Slovačke, Austrije, Italije i Švedske. , Litva, Finska i Danska. Iz vrgorskih tvrtki ističu da su se prošle godine posebno intenzivno radile na jačanju pozicija na njemačkom tržištu.

– U suradnji s partnerom iz Njemačke osnovali smo tvrtku za veleprodaju i maloprodaju Pivac Group GmbH te proširili popis kupaca s nekoliko novih velikih trgovaca. Također smo jačali aktivnosti na tržištima trećih zemalja. Uz tradicionalnu prisutnost u Srbiji, Makedoniji i BiH, u kojima je redom ostvaren rast izvoza, izdvojili bismo novo tržište Crne Gore koje se pokazalo kao veliki potencijal. Osim količinskog rasta ostvarenog pojačanom prodajom na postojećem i ulaskom na nova tržišta, rast prihoda od prodaje u inozemstvu utjecao je dakako i korekcije cijena proizvoda, koje su nažalost bile nužne zbog rasta cijena svih ulaznih troškova proizvodnje – poručuju iz MI Braća Pivac kojem je na na čelu predsjednik Uprave Ivica Pivac.

Nastavak je to rasta izvoza prošle godine koji je od 2019. Svake godine bio je gotovo dvostruko veći od prethodne, da bi lani, kao što smo naveli, porastao za 2,5 puta. No rastu, tvrde, doprinijeli i prepoznatljivost tradicionalnih proizvoda, prvenstveno onih zaštićenih oznakom zemljopisnog podrijetla na razini EU. Upravo bi ti proizvodi trebali biti temelj na kojem i dalje planiraju graditi imidž svoga brenda na strani, kao i na domaćem tržištu. Kad je riječ o ponudi, uz živu junad i svježe svinjsko meso, kao najpopularnije izvozne artikle navode trajne suhomesnate proizvode u brendu Pivac.

– Na otvorenom, zasićenom europskom tržištu mogu uspjeti samo proizvođači koji stalno prate i predviđaju tržišne trendove te usklađuju ponudu s potražnjom, prvenstveno vodeći brigu o standardima kvalitete proizvoda, koji su preduvjet ozbiljnog skoka i prisutnosti na policama diljem Europe

Više o temiIzvor: Leadermedia.hr