Već niz godina na Danima komunikacija okupljaju se najzanimljivije zajednice domaćih komunikatora, među kojima su u velikom dijelu i stručnjaci za odnose s javnošću. Uz organizatore Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA-u) i IAB Croatia, jedna je od partnerskih udruga festivala i cijena Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), čiji se članovi okupljaju na festivalu. Ove godine Dani komunikacija održat će se od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone, a uz brojne PR stručnjake koji će razgovarati o domaćem tržištu, poseban je gost festivala čuveni Paul Holmes!

Osnivač je Izvještaj o Holmesu, ključno izvješće u svjetskoj PR industriji, koje je pokrenuo s ciljem dokazivanja, ali i podizanja vrijednosti odnosa s javnošću. Nakon dvadeset godina The Holmes Report postao je PRovoke, proširen na pet kontinentata i kreirali svjetski poznate događaje, istraživanja i izvješća. Misija Paula Holmesa ostala je ista, a najvažnije mu je, tvrdi, da komunikatori budu svjesni činjenice da je on „u današnje vrijeme nečiji brend ono što o njemu govore drugi, ali najteže je nagnati ljude da govore prave stvari.

Što ljudi govore o nama? Kako se s tim suočiti? Pravo je pitanje – kako se suočiti s budućnošću PR-a? Paul Holmes odgovorit će na ta i brojna druga pitanja uz pomoć sudionika festivala u svom predavanju PR u svijetu koji se mijenjakoje će se 22. travnja održati na glavnoj festivalskoj pozornici, pri čemu kaže: „U toj se borbi sredstva neće birati – PR će se morati natjecati s drugim disciplinama, ali i učiti od njih.“ Ipak je najvažnije zapamtiti, poručuje Holmes, da će se oni koji nisu spremni na promjene mučiti, a da će oni koji su dorasli izazovu napredovati kao nikada dosado čemu će moći čuti svi sudionici Dana komunikacija, a to nije jedina tema kojom će se baviti PR-ovci jer ih očekuje i niz razgovora s domaćim stručnjacima.

PRIČAJMO PRLJAVO: BLAŽENJE U MEDIJIMA

Skandalozne kampanje relevantnije su nego ikada. Društvene mreže omogućuju nam da, najčešće bez ikakvih posljedica, svojim glasom okrunjujemo pojedince, skupinu ljudi ili čak profesiju, te otkazati kultura u pravom je zamahu. Stoga je cilj panela Pričaj mi prljavo: Problem klevetačkih kampanja biti koristan svima – od PR stručnjaka do novinara i influencera, pa čak i znanstvenika. Uz domaćina Krešimira Macana(poslovni i komunikacijski konzultant, Manjgura) te sugovornicePetru Bašić Jantolić(izvršna direktorica, Razvoj poslovanja s klijentima, Addiko Bank), odvjetnicuVanju Jurićte Marijanu Grbešu(izvanredna profesorica, Fakultet političkih znanosti, Zagreb) sudionici će razgovarati o tome kako se nositi s lošom slikom u javnosti.

PRATI SE ILI NE PRATI SE

Mnogi bi rekli da živimo u nemirnim vremenima, zbog čega se nije čudilo da je javnost gotovo izgubila vjeru u autoritete i počela sve preispitivati, pa čak i sam koncept istine. Kako da se vratimo na pravi put? Na panelu [Spark the Conversation] Za PR ili ne za PR powered by HEP razgovor sa sudionicima festivala vodit će Nina Išek Međugorac(izvršni direktor, Val grupa),Tino Prosenik(CEO, Gruntek),Hrvoje Balen(predsjednik upravnog odbora, Visoko učilište Algebra / predsjednik HUP-ICT udruge) teSaša Kramar(član uprave, Span). Zanimljivi panel će odgovoriti na neka od gorućih pitanja, ali i povesti razgovor o tradicionalnom menadžmentu – s premisom da poslovni sektor ima moć i odgovornost staviti povjerenje i društvene vrijednosti na prvo mjesto.

HRVATSKA UDRUGA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU NA DANIMA KOMUNIKACIJA

Izvrstan u ESG – Priče i lekcije o najboljim praksama je rasprava HUOJ-a koja će se održati u sklopu programa Dana komunikacija, a okupit će se Marinu Bolanču(vlasnica i direktorica, Abeceda komunikacije / zamjenica predsjednika HUOJ-a),Aleksandra Dilevska(CEO Publicis Groupe Hrvatska & S. Makedonija, COO Adriatic),Mariju Franić(voditeljica korporativnih komunikacija, Kaufland),Irenu Šarić Dombaj(direktorica korporativnih komunikacija L’oreala, Adria-Balkan regija) iIrenu Weber(glavna direktorica, HUP) kako bi analizirala zašto tvrtke moraju biti transparentne u komuniciranju o ekonomskim, socijalnim i upravljačkim problemima te kako im komunikacijska industrija pomaže u podizanju standarda.

Objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edward Snowden, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Može, strateg i direktor tvrtke Highsnobiety, koji pomaže robnim markama da zacrtaju put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodeći futurist za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jedan od najoriginalnijih mislilaca u reklamnoj sferi i šire te globalni kreativni direktor Ogilvyja; Oprahina IT djevojka i autorica bestselera rasprodaje turneje po cijelom svijetu Kristine Kuzmić omogućuje Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojcaDolina Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; te pionira oglašavanja sa svrhom Thomas Kolster powered by ENNA, te čuvenoga Paula Holmesalegende PR-a, ne stoje najave drugih zanimljivih sudionika ovog popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za sudjelovanje najednom od najboljih svjetskih eventaprema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su naslužbenim stranicama festivala.

Više o temiIzvor:Profitiraj.hr