'80% konkurentskih klijenata se pridružilo, cilj nam je imati odgovor na svaki upit'

Stas Organizer došao je do 120 korisnika, od malih tvrtki do onih s čak 500 zaposlenih.

Softversko rješenje za građevinare Stas Organizer koje je kreirala istoimena građevinske tvrtke intenzivno se razvija.

Poznato je da od početka generira cijeli niz bitnih informacija (o zaposlenicima, projektima, materijalima, strojevima, alatima i vozilima), ali upravo kroz sve proširenu primjenu bilježi već više od 120 korisnika – od malih tvrtki s 15 zaposlenika pa sve do onih s 500 -tinjak ljudi.

U interakciji s korisnicima aplikacija ‘buja’ novim rješenjima te se, kako navodi direktor tvrtke i kreator aplikacije Tomislav Slišković, kontinuirano razvija u suradnji s građevinskim sektorom.

Dovoljno 10 minuta
“Tvrtke koje nam dolaze već su koristile određena softverska rješenja. Uvidjele su prednosti digitalizacije pa sad pratimo njihove potrebe koje žele riješiti putem ovog softvera. Zajednički učimo kako rješavati suvremene izazove u sektoru. Oko 50% njihovih zahtjeva već smo se razvili, a na preostalima još radimo.

Kao vlasnik softvera snosimo sve troškove daljnjeg razvoja aplikacija“, objašnjava Slišković, dodajući kako je cjelovit krajnji cilj te s obzirom na to da se očekuje rješenje da će u fazi izlaska na međunarodno tržište aplikacija, ova će imati digitalne odgovore na svako pitanje koje klijent može postaviti.

Tako je ovaj građevinski softver, prema svom kreatoru, već privukao 80% konkurentskih klijenata. Aplikacija je, tvrdi, jedna od rijetkih, ako ne i jedina koja omogućuje potpuno upravljanje građevinskim projektom i tvrtkom s tom glavnom značajkom koja je namijenjena svim zaposlenicima prilagođenim rješenjima pomaže tvrtkama u uštedama resursa i vremena.

Također, svakom je zaposleniku, neovisno o razini informatičke pismenosti, dovoljno 10 minuta za onboarding na aplikaciji pa Slišković još ističe da u prosjeku to znači jedan do tri mjeseca za proces uključivanja svih radnika, točnije njih 95%, čime se u cjelini ostvaruje optimalno administrativno upravljanje.

U slučaju velikih tvrtki s npr. 500 radnika to donosi financijske uštede koje se procjenjuju na više od 10.000 eura mjesečno. Glavni poluga za to je strateška postavka da je svaki zaposlenik iznimno bitan za funkcioniranje tvrtke, što projektno, digitalno ili papirnato, za razliku od ostalih softvera koji su, kako navodi, izostavili tu strategiju, uključujući samo administrativni dio poduzeća u digitalnom funkcioniranju.

Ne, iz prakse postojećih Stasovih korisnika vidljivo je da u 40% slučajeva poslovođe i inženjeri neke građevinske tvrtke prvi odmah počnu koristiti aplikaciju kao i većinu njezinih funkcionalnosti, a ostalih 60% promatra kako softver služi kolegama i tek kada se vjeruje da su oni zadovoljni.

“Kao iu životu, prihvaćaju svi odmah novitete, ali primjećuje se kad je promjena na bolje, onda ista nije problem”, kaže Slišković.

Značajne uštede
Nadalje, gledajući uštedu vremena po plaćenom satu iznosi kako se dolazi do značajnih ušteda novčanih resursa. Prema njihovoj procjeni, shvatili ste da je generalni udio administrativnog odjela jedne građevinske tvrtke oko 15%, što znači da 15% ljudi ručno unosi velik broj informacija.

Stas rješenjem administrati

Više o temiIzvor:Poslovni.hr