Regionalna konferencija Consumer Rules Summit održat će se 24. i 25. travnja u hotelu Hilton Garden Inn u Zagrebu.
Nakon beogradskog izdanja održanog 2019., druga regionalna konferencija dolazi u izazovno vrijeme obilježeno snažnim geopolitičkim izazovima i energetskom krizom u regiji pogođenoj inflacijom.
Summit je posvećen tvrtkama iz područja proizvodnje, distribucije i maloprodaje hrane u široj jugoistočnoj regiji i istočnoj Europi kao i robe široke potrošnje te će odgovoriti na brojna aktualna pitanja. Kakve nove izazove za sektor poljoprivrednog biznisa, FMCG, maloprodaje i distribucije donosi ekonomsku nestabilnost, kako se proizvođači prilagođavaju promjenama u zahtjevima i navikama potrošača, kako kreirati nove opskrbne lance otporne na krizu, koliko su digitalizacija, zelena održivost, korporativna politika i automatizacija ključne za razvoj i konkurentnost?
Odgovor na ove izazovne teme ponudit će donositelji odluka, vodeće tvrtke u navedenim područjima iz regije jugoistočne Europe, ali i širih tržišta srednje i istočne Europe, Bliskog Istoka, Afrike i Turske.
U povodu konferencije o temama je govorio Miljan Ždrale, regionalni direktor sektora poljoprivrede u EBRD-u za Srednju i Jugoistočnu Europu. “Cijela regija i sve industrije prolaze kroz vrlo turbulentno razdoblje. Posljedice pandemije još se osjećaju, prate ih financijska i energetska kriza, poremećeni su opskrbni lanci, a svjedočimo i nedostatak radne snage. Svi ovi čimbenici međusobno djeluju i predstavljaju brojne izazove za poljoprivredu, FMCG, maloprodaju i distribuciju u cijeloj regiji. Paralelno s ovim izazovima, imamo i rastuće trendove koji se očituju u promjenama zahtjeva i navika potrošača, ubrzanom digitalizacijom i automatizacijom te snažnijim iskorakom prema zelenoj održivosti. Dakle, imamo brojne vanjske negativne čimbenike, a odmah uz njih su pozitivni trendovi koji još zahtijevaju ogromne napore i pogodnosti. Rekao bih da ovakav trenutak, “savršenu oluju” promjena nismo imali par desetljeća. Sve slabosti uobičajenih poslovnih modela dolaze do izražaja, a čitave industrije prisiljene su mijenjati perspektivu i tražiti nove načine opstanka i daljnjeg razvoja.
Potrošnja danas pokreće 60 posto globalnog BDP-a, a ekonomije su istovremeno pred izazovom da odgovore na brže promjene u potražnji potrošača, digitalnu transformaciju, klimatske promjene i globalne strateške interese. Pandemija, energetska kriza i inflacija istaknule su slabosti lanca opskrbe, a potrošači postaju sve zahtjevniji. Što je budućnost sektora robe široke potrošnje, maloprodaje, distribucije i poljoprivrede? Upravo će na Consumer Rules Summitu više od 30 vrhunskih predavača posjetiteljima otkriti zašto su agilnost i otpornost ključnih riječi post-covidnog razdoblja, na kakvu transformaciju poduzeća moraju biti spremna, postaje li e-trgovina dominantno iskustvo kupnje i je li moguće zadovoljiti sve glasnije i svjesnosti potrebe današnjeg potrošača i istovremeno osigurati održivi rast.
Miljan Ždrale vjeruje da će konferencija svojim programom i izborom govornika izazvati veliki interes poslovne zajednice: „Cilj je pokušati odgovoriti na pitanje jer smo kao regija spremni odgovoriti na izazove budućnosti koje nameću promjene potrošačke potražnje, digitalne transformacije, klimatskih promjena i globalnih strateških interesa. Ovo je naš drugi Summit o potrošačkim pravilima posvećen tvrtkama iz sektora proizvodnje, distribucije, maloprodaje hrane u široj regiji jugoistočne i istočne Europe te robe široke potrošnje. Na jednom mjestu okupit ćemo više od 30 vrhunskih predavača, vodećih ljudi iz poljoprivrednog poslovnog sektora i drugih EBRD timova, donositelja odluka, kao i čelnika najvećih regionalnih kompanija (Atlantic grupa, Podravka, Nelt, Ananas E-Commerce, Don Don, Bloomberg Adria, KPMG…), globalne tvrtke (Titan, CHS iz SAD-a, Boston Consluting Group), lideri na širim tržištima srednje i istočne Europe, Bliskog istoka, Afrike i Turske, kao i investicijski fondovi koji su aktivni u regiji CSEE, kao što su Mid Europe Partners, Enterprise Investors i druge financijske institucije aktivne u regiji
Više o temiIzvor:Profitiraj.hr